۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

شورت آهنی چیست و چه کاربردی دارد ؟

بیشتر ما بار ها عبارت شورت آهنی را شنیده ایم . اما آیا واقعا همچین شورتی وجود دارد ؟ و اگر وجود داشته باشد چه کاربردی دارد ؟

شورت آهنی ممکن است در جنگ های قدیم و به عنوان بخشی از لباس محافظ ، توسط سربازان استفاده شده باشد و ناحیه تناسلی را از ضربه و شمشیر حفظ می کرده باشد .


همچنین در برخی منابع آمده است که چون سربازان در گذشته به سفر می رفته اند و زمان زیادی از همسر خود دور بوده اند ، با شورت آهنی آلت همسر خود را قفل می کرده اند . این شورت ها هم اکنون در موزه های مختلف نگهداری می شوند و موجود هستند .

اما در دنیای امروز ، شورت آهنی استفاده عمومی ندارد .

نمونه هایی از این شورت ها ، برای شکنجه توسط افرادی که با هم روابط ارباب و برده ( BDSM ) دارند استفاده می شود . این شورت ها گاهی از چرم ، انواع دیگر فلز و پلاستیک هم ساخته می شوند .


شورت های آهنین برای شکنجه هام مختلفی استفاده می شوند . مانند شکنجه شاشبند یا شکنجه ان بند ! یعنی مانع شدن از رفتن به دستشویی . همچنین برای شوخی کردن هم می توان از این شورت ها استفاده نمود .

در هنگام ورزش های رزمی نیز ، شورت آهنی و وسایل مخصوص دیگر ، می توانند از ضربه به آلت تناسلی و ترکیدن بیضه ها یا پاره شدن پرده بکارت دختران جلوگیری کنند .

اگر بخواهید به جای خطرناکی بروید یا شب را در جای خطرناکی مانند خوابگاه های خطرناک دانشگاه ها بخوابید ، شورت آهنی می تواند از حمله و تجاوز به شما جلوگیری کند . این شورت باید مجهز به قفل باشد و شما آن را قفل کنید و کلید آن را در جایی پنهان کنید تا دست متجاوزین به آلت تناسلی شما نرسد .


اگر همچین شورتی وجود داشته باشد ، مخصوصا برای دختران می تواند بسیار مفید و قابل استفاده باشد . چون لباس های عادی انسان که امروزه استفاده می شوند ، هیچ قابلیت امنیتی را دارا نمی باشند .


همه لباس ها از پارچه های معمولی درست شده اند و به راحتی با قیچی یا تیغ پاره می شوند . همچنین لباس های امروزی به قفل مجهز نیستند ! یعنی بلیز یا شلوار و شورت شما ، قفل یا رمز یا پسوورد ندارد و به راحتی از بدن و پای شما در می آید !


اما به مرور زمان و با پیشرفت علم ، لباس ها می توانند رمز دار و قفل دار شوند و فقط توسط خود شما قابل باز کردن باشند .


اما فعلا با تکنولوژی امروزی و لباس های پارچه ای معمولی که تن همه انسان ها است ، انسان در برابر بسیاری از خطرات کاملا آسیب پذیر است . مانند تجاوز ، حمله حیوانات وحشی ، برخورد گلوله و چاقو به بدن ، انفجار بمب و سایر خطرات .

لباس های امروزی صرفا لایه نازکی از پارچه بر روی بدن انسان هستند و فقط بدن را از دیده شدن ، گرما و سرما و گرد و غبار و آلودگی حفظ می کنند و به بدن انسان زیبایی می دهند و جنبه زیبا کننده هم دارند .

بنابراین به لباس ها و شورت خود زیاد اعتماد نکنید و اگر لازم است ، برای خود شورت قفل دار درست کنید !!

هیچ نظری موجود نیست: