۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

انسان در چه زمان هایی شورت خود را در می آورد ؟

انسان در چه زمان هایی شورت خود را در می آورد ؟!

بیشتر انسان ها در بیشتر ساعات شبانه روز ، شورت به پا دارند . اما گاهی اوقات انسان شورت خود را در می آورد یا پایین می کشد ! در زیر ، برخی از این مواقع را مورد بررسی قرار می دهیم .

هنگام حمام رفتن : مسلما تمام انسان ها ، برای رفتن به حمام تمام لباس ها و شورت خود را در می آورند . البته موارد نادری هم هستند که ممکن است با شورت و لباس به حمام بروند !

هنگام خوابیدن
: بعضی ها برای این که در هنگام خوابیدن راحت تر باشند و شورت به آلت آن ها فشار وارد نکند ، هنگام خواب شورت یا تمام لباس های زیر خود را در می آورند و یا اینکه لخت می خوابند .

هنگام دستشویی رفتن : برای دستشویی رفتن ، نیاز است که شورت خود را پایین بکشید . شاشیدن و ریدن با شورت ، کار جالبی نیست ! البته کسانی که به مازوخسیم علاقه دارند ، گاهی این کار ها را می کنند و درون شلوار و شورت خود می شاشند . به این کار WETTING گفته می شود .

هنگام عوض کردن لباس : وقتی می خواهید لباس خود را عوض کنید ، گاهی لازم است شورت خود را نیز عوض کنید . چون پوشیدن چند شورت روی همدیگر کار راحتی نیست !

هنگام سکس و روابط جنسی : این مورد بسیار مشخص است و نیاز به توضیح ندارد !

هنگام خود ارضایی و ور رفتن با خود : همانند مورد بالا می باشد !

هنگام آمپول زدن : البته اگر خیلی از دکتر خجالت بکشید ، می توانید از او درخواست کنید که از روی شلوار یا شورت به شما آمپول بزند . من خودم شخصا شاید این مساله بوده ام . در یک کلینیک ، دختری جوان که خیلی خجالتی بود از دکتر که یک پسر جوان بود چنین درخواستی را کرد !

هنگام عادت ماهانه : دختران برای گذاشتن یا برداشتن نوار بهداشتی یا تعویض شورت در دوره عادت ماهانه ، آن را در می آورند .

هنگام بررسی بدن : گاهی افراد و یا دکتر ها برای بررسی بدن و برای دیدن خال ، جوش و.... شورت افراد دیگر را پایین می کشند .

هنگامی که کسی زیرش می شاشد یا می ریند
: در این هنگام لازم است در اولین فرصت نسبت به تعویض شورت اقدام شود .


سایر موارد :

هنگامی که در تابستان انسان عرق می کند و شورت به پایش می چسبد و خیس می شود . مخصوصا دختران جوانی که شلوار و شورت های تنگ می پوشند .

هنگام خیس شدن اتفاقی شورت با آب یا افتادن در استخر یا دریا . یا رفتن با لباس در دریا .

هنگام تنگ بودن بیش از حد شورت یا خسته شدن از دست آن و زمانی که شورت روی بدن رد می اندازد .

هیچ نظری موجود نیست: