۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

نحوه قرار گيري آلت پسران در داخل شورت - قسمت دوم

قرار گيري آلت به صورت سر پايين در شورت :

مطلب قبل ، درباره قرار گيري سر بالاي آلت بود . اما بعضي ها ، همواره آلت را رو به پايين قرار مي دهند . اين رايج ترين و عادي ترين و معمول ترين حالت است كه حالت طبيعي آلت نيز حفظ مي شود. اين روش ، در تمامي شورت ها قابل انجام است و به محض پوشيدن شورت ، خود به خود آلت در وضعيت رو به پايين قرار مي گيرد.

اگر شورت گشاد باشد ، آلت ممكن است لق لق بخورد . در اين حالت ، موقع نشستن ، شورت ممكن است شما را اذيت كند . همچنين اگر زير آلت شما بخارد ، خيلي سخت مي توانيد اين كار را انجام دهيد و تابلو مي شويد . كساني كه شورت راحت و آزاد مي پوشند يا از كودكي به زور آنها را عادت نداده اند كه آلت خود را رو به بالا قرار بدهند و شورت تنگ بپوشند ، معمولا آلتشان رو به پايين است . چون اين مورد ،‌ يك حالت عادي است ، نكته و بحث خاصي درباره آن وجود ندارد.

قرار گيري آلت به صورت سر پايين و داخل پاچه :

اگر شورت پادار به همراه شلوار فاق كوتاه پوشيده شود ، آلت بدبخت هيچ جايي براي قرار گيري ندارد و مجبور است به صورت سر پايين وارد يكي از پاچه هاي شلوار شود و در آنجا بماند . اگر آلت بزرگ باشد ، موقع نشستن و يا سيخ كردن ، كاملا از روي شلوار معلوم مي شود و آبروي شما مي رود.

اگر شورت اسليپ همراه با شلوار فاق كوتاه پوشيده شود ؛ آلت ديگر واقعا هيچ جايي برايش باقي نمي ماند و مجبور است به صورت سر پايين و قلمبه ، داخل شورت قرار گيرد . شايد دليل اينكه بعضي ها آلت را در شورت اسليپ رو به بالا قرار مي دهند نيز همين باشد. چون اگر رو به پايين قرار دهند ، جايي براي آن باقي نمي ماند و مي تركد و منفجر مي شود.

قرار دادن آلت به صورت سر بالا و كج داخل شورت :

بعضي ها كه شورت اسليپ تنگ يا شورت پادار تنگ و چسبان مي پوشند ؛ آلت را رو به بالا و به صورت كج قرار مي هند . چون قرار دادن آلت به صورت كاملا سربالا سخت است و ممكن است خود به خود كج شود و پايين بيفتد ، آنها اين حالت را انتخاب مي كنند.
فرولكسر

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من 30 ساله هستم. شورت لامبادا و معمولاً توري مي پوشم. آلتم تم به پايين مي گذارم كه اصلاً ديده نشهو در مورد لامبادا هم بنويسين

ایمان گفت...

به نظر من باید ببینیم چطور عادت داریم! نه اینی که بخوایم تغییرش بدیم

ناشناس گفت...

من عاشق شورت تنگم با شورت تنگ جلق زیاد میزنم 09121861872