۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

نحوه قرار گيري آلت در داخل شورت

آلت تناسلي پسران ، چگونه بايد در شورت قرار گيرد ؟ اين مساله ، يكي از حساس ترين و مهم ترين و تخصصي ترين موارد در حيطه شورت شناسي است. به همين دليل و به علت طولاني بودن مطلب ، اين مساله به صورت تفكيك شده و در چند قسمت به خواننده هاي عزيز تقديم مي گردد.

آلت ، مي تواند به صورت سر بالا ، سر پايين ، سر داخل پاچه چپ يا راست ( در شورت پادار ) ؛ سر كج به سمت بالاي چپ يا راست ( در شورت هاي اسليپ ) قرار گيرد . در مقالات انگليسي ، نظر هاي مختلفي ارائه شده است و عده اي گفته اند ، هر طور راحت هستيد ، بايد آلت خود را در شورت قرار دهيد . اما اين مساله بسيار جاي بحث و تامل دارد . در اين قسمت ، به بررسي آلت سر بالا مي پردازيم.

قرار دادن آلت به صورت سر بالا در شورت اسليپ :

من از كودكي به اين مساله فكر مي كرده ام كه آيا در شورت اسليپ ، سر آلت بايد به سمت بالا قرار گيرد يا پايين ؟ در مدرسه و دبيرستان هم بسيار به بين پاهاي دوستانم نگاه مي كردم و فكر مي كردم كه آلت آنها در چه وضعيتي قرار دارد.

عده اي از كساني كه شورت اسليپ مي پوشند ، همواره آلتشان را رو به سمت بالا قرار مي دهند و اين امرباعث شكل گيري آلت به سمت بالا مي شود. و هنگامي كه فرد شورتش را هم در مي آورد ، آلت خود به خود به سمت بالا مي ايستد .

قرار دادن آلت به سمت بالا ، كاري سخت و درد ناك است . اما اگر فرد از كودكي به آن عادت كرده باشد يا مادران و پدران از كودكي شورت اسليپ تنگ به بچه پوشانده باشند و او را عادت داده باشند كه همواره آلت خود را رو به بالا قرار دهد ، در اين صورت فرد به آن عادت مي كند و بدون اينكه فكر كند چرا ؛ آلت خود را همواره صاف در جهت بالا قرار مي دهد. براي اينكه آلت به سمت بالا قرار گيرد و پايدار بماند ، شورت بايد چسبان باشد.

بعضي ها ، گاهي اوقات آلتشان را رو به بالا قرار مي دهند . مثلا در مواقع سيخ كردگي ، پوشيدن شلوار تنگ و... كه نمي خواهند برجستگي آلت آنها معلوم شود . شايد به دليل راحت تر بودن و عدم احساس يك شي اضافي در بين پاها نيز باشد ، كه بعضي ها گاهي اوقات آلتشان را رو به بالا قرار مي دهند.

بعضي از شورت ها ؛ پاكت يا محل مخصوصي نيز دارد كه آلت را محكم و رو به سمت بالا نگه مي دارد . بعضي از دوستان من در دوره دبستان و راهنمايي ، گاهي اوقات كه سيخ مي كردند ، آلتشان رو رو به بالا مي گذاشتند كه كسي نفهمد.

اگر آلت رو به بالا باشد ولي شورت چسبان نباشد ، بر اثر راه رفتن و تكان خوردن ، آلت به پايين مي افتد . آقاي م پسر جواني است كه شورت اسليپ كش پهن مي پوشد و هميشه آلتش رو رو به بالا قرار مي دهند . از او پرسيدم كه چطور شد كه آلتت رو رو به بالا قرار مي دهي ؟ گفت: نمي دونم... از بچگي همينجوري بوده . اين نشان مي دهد كه والدين از كودكي اين كار را كرده اند و او را عادت داده اند .

سپس به او گفتم : وقتي راه ميري ، چيزت پايين نمي افته ؟ گفت : نه... وقتي شورت كشي ( چسبان ) باشه ، هر جوري كه آلت رو قرار بدي همونطوري مي مونه.

اين مطلب ، حاصل تجربيات و تحقيقات پيچيده من درباره قرار دادن رو به بالاي آلت بود كه بعضي ها اين كار رو انجام مي دهند . در مطالب بعدي ، درباره قرار دادن به شيوه هاي ديگر صحبت مي نماييم !
فرولكسر

۶ نظر:

ناشناس گفت...

نمیدونم چند ماه به چند ماه به سایت خودتون سر میزنید تا سوالات احتمالی رو جوابگو باشین ولی کاش جوابمو بدین زودتر...
مشکل من با شورتمه... من یه پسر 25 ساله هستم که اصلاً نمیدونم چطور شورتی بپوشم که آلتم از زیر شلوار معلوم نباشه! شورتهای محتلف رو هم امتحان کردم! اسلیپ، چسبان و بقیه مدل هارو... شلوار پارچه ای که اصلاً نمیتونم به خاطر معلوم شدن آلتم بپوشم و وقتی هم جلوی گلاس میخوام کنفرانسی بدم تا حد صفر اعتماد به نفسم میاد پائین! یه راه حلی بدین من راحت بشم... شلوار های مختلف رو هم امتحان کردن ولی چاره کار رو نمیدونم کمکم کنید لطفاً...

ناشناس گفت...

به نظر من شورت اسليپ بپوشيد و آلت رو هم مستقيم رو به بالا قرار بدين . روي اون هم يك شلوار ضخيم بپوشيد كه كمي آزاد باشه و تنگ نباشه . مثل بعضي از مدل هاي شلوار جين و كتان . يك پيرهن اسپرت هم بپوشيد كه روي شلوار قرار بگيره و يه ذره بلند و آزاد باشه .

اينجوري ، مشكل حل ميشه .

ناشناس گفت...

من واقعا تحصیلاتم کم و بیش مثل شماست و شدیدا مبتلا بهtriple S که (Severe Shortism Syndrome)سندروم شرتیسم حادهستم. و البته واقعا وحشتناک از خرید شرت خجالت می کشم و با دوز و کلک و بهانه ی گرفتاری و این ها خرید این پوشاک لعنتی را به عهده رفیقی کسی می اندازم.
اینکه احساس کردم کسی را همدرد پیدا کردم، بسیار خوشایند است برایم.

ناشناس گفت...

واقعا به این مقوله احتیاج داشتم
من هم یک مبتلا به این سندرم هستم وبیش از صدها شورت خریداری کرده ام
که به رنگه مختلف هستند

ناشناس گفت...

وای که چه حالی میده برای اولین بار!
فکر کن! همیشه بین پات یه چیزی رو حس می کردی و حالا...
البته تو هم خیلی پررویی که از آقای میم سوال پرسیدی!
ولی اینی که میگی از بچگی والدین آلت رو به اینی که رو به بالا وایسه عادت می دن رو یکی از دوستام می گفت این حالت وایستادن آلت مادرزادیه!
چون تو فیلما که دیدیمو از الآن می خواستیم شروع کنیم... گفت نکنید که بد ضایست

ناشناس گفت...

من جلق زیاد میزنم و عاشق شورت تنگ هستم 09121861872