۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

چرا یک دختر با گوشی موبایل جذاب تر به نظر می آید ؟

چرا ترکیب دختر با گوشی موبایل جالب است ؟

این روز ها گوشی های هوشمند تقریبا همه گیر شده اند . اکثر دختران خوشگل ، خوش تیپ و خوش لباس که آرایش خوبی هم می کنند نیز ، گوشی هوشمند دارند .


این دختران در خیابان ، در تاکسی ، در خانه و سایر مکان ها ؛ بیشتر مواقع سرشون توی موبایله و در حال ور رفتن با آن و اس ام اس دادن و... هستند .

این گوشی ها زیبا و ظریف هستند . دختران نیز ظریف و زیبا هستند و این دو در کنار هم ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند . وقتی یک دختر با دستان ظریف و آرایش خفن و ناخن های لاک زده ، با موبایل اس ام اس می دهد ، صحنه زیبایی ایجاد می شود . این صحنه در بسیاری از کلیپ ها و موزیک ویدیو ها و فیلم ها نیز به کار رفته است .

این که شورت با این قضیه چه ارتباطی دارد ، یک امر پیچیده است . به هر حال هر دختری که در حال اس ام اس دادن است ، شورتی هم به پا دارد . این شورت هم نازک ، ظریف و زیبا است و به پای آن دختر چسبیده است !

ظرافتی سه گانه که با ترکیبی از شورت ، ظرافت دختر و ظرافت گوشی موبایل تکمیل می شود . نکته مهم این است که شورت و گوشی موبایل ، وسیله و اشیا هستند . این وسایل ، اگر در شرایط مناسبی نگهداری شوند ، تا چند صد سال بدون تغییر باقی می مانند . یعنی شورت و موبایل ، دارای ظرافت و زیبایی همیشگی هستند .

اما دختر و کلا انسان ، پیر می شود . به مرور زمان خسته می شود . در گرما عرق می کند . گرسنه و تشنه می شود و گذر زمان در نهایت باعث مرگ تمام دختران ، پسران و همه انسان ها می شود .

اینجاست که وسایل ساخته دست بشر ، بر او پیشی می گیرند . وسایلی که پیر نمی شوند . تقریبا بیشتر وسایل اطراف شما ، اگر استفاده نشوند ، تا بعد از مرگ شما هم تا سال ها باقی می مانند !

ما می میریم ، ولی لباس ها ، شورت ها ، گوشی های موبایل و... می مانند . به همین دلیل این صحنه های زیبا که ترکیبی از دختر و موبایل هستند نیز موقتی و گذرا هستند .

هیچ نظری موجود نیست: