۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

چرا رنگ ها و مدل هاي مختلف شورت وجود دارد ؟

شورت كه ديده نمي شود ، پس چرا يك شورت پاره نمي پوشيم ؟ چرا اين همه رنگ و مدل شورت وجود دارد ؟ اين مطلب قبلا توسط اشخاصي در اينترنت نوشته شده است . اما هدف آن شخص چيز ديگري بوده و در نهايت مي خواسته مطلب ديگري را درباره شعور انساني و... ثابت كند . اين لينك آن مطالب است :

http://chizkade.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html

http://2khtaremahtaab.blogfa.com/86111.aspx

در مطالب لينك هاي بالا ، نتيجه گيري اين است كه نبايد ظاهر سازي كنيم و درون و بيرونمان يكي باشد و... . اما همانطور كه در كنار اين وبلاگ مي بينيد ،‌ اين وبلاگ اولين و احتمالا آخرين وبلاگ است كه صرفا درباره شورت بحث مي كند ! و هدف مطالب آن فقط خود شورت است و قصد ندارد چيز ديگر را ثابت كند يا از شورت براي كار ديگري استفاده كند.

حال به جواب سوال بالا مي پردازيم . به اين دليل كه انسان براي خودش و لباسي كه مي پوشد شخصيت و ارزش قائل است ، با اينكه شورت او در طول شبانه روز ديده نمي شود ، اما باز هم راضي نيست كه يك شورت كهنه و پاره بپوشد . همچنين مدل شورت و رنگ آن براي خود او اهميت دارد .

در ضمن ، شورت اگر چه خصوصي است ، اما ممكن است در طول شبانه روز بارها توسط اشخاص مختلف و به روش هاي متفاوت ديده شود كه در پست هاي قبلي به طور كامل تشريح شده است .

اگر چه شورت هاي مختلف براي مصارف خاصي نيز ساخته شده است ، مانند شورت توري ، شورت بدن نما ، شورت نازك و... كه براي تحريك جنس مخالف ساخته مي شود .
فرولكسر

هیچ نظری موجود نیست: