۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

شورت و حفظ كردن آبرو

پوشيدن شورت در بسياري از موارد آبروي شخص را حفظ مي كند . متاسفانه بر اثر فرهنگي كه در جوامع امروزي ايجاد شده است ، پوشيدن شورت يك ارزش به حساب مي آيد و نپوشيدن شورت يك كار بد و غير اخلاقي و غير قانوني به شمار مي رود.


شورت ، مي تواند آبروي انسان را حفظ كند و باعث شود كه او شرمسار و خجل نشود . در دوران مدرسه و راهنمايي و دبيرستان ، همه بايد لباس فرم مي پوشيدند. جنس لباس هاي فرم هم پارچه اي معمولي بود و معمولا كيفيت دوخت بسيار بدي داشت . اين لباس ها به مرور زمان فرسوده و نازك مي شد . بچه هاي راهنمايي و دبستان و... هم زياد مي دوند و ورجه وورجه مي كنند .

بسيار اين موضوع پيش مي آمد كه بر اثر دويدن و زمين خوردن و ناگهاني نشستن و بلند شدن و... يكدفعه خشتك شلوار يكي از بچه ها جر مي خورد و شورتش ديده مي شد . بعضي وقت ها هم بر اثر برخورد با لبه هاي تيز ميز ها و ميخ ها و... شلوار يك نفر پاره مي شد و شورت او نمايان مي شد .

حالا فرض كنيد كه اون شخص شورت نپوشيده بود . اون وقت آبروش مي رفت و چيزش معلوم مي شد و همه مي فهميدند كه شورت نپوشيده . وقتي خشتك شلوار يك نفر پاره مي شد ، اين كه شورت اون معلوم بشه يك چيز عادي و جا افتاده بود و اگر چيزي غير از اون معلوم مي شد بسيار افتضاح و آبرو ريزي بود .

همچنين ، در هر جايي كه شما مجبور باشيد شلوار خود را در آوريد - ( مثلا براي خريد لباس ، استخر و... ) كه در پست ها قبلي به طور كامل و جامع توضيح داده شده است - يا اينكه به زور شلوار شما را در آورند يا اينكه لباس شما جر بخورد و پاره شود و يا اينكه به طور اتفاقي شرايطي پيش بيايد كه مجبور شويد شلوار خود را در آوريد ، شورت مي تواند آبروي شما را حفظ كند و نشان دهد كه شما هم مثل همه شورت پوشيده ايد.

مورد دومي كه باعث حفظ آبرو مي شود ، هنگامي است كه بخواهيد با كسي س.ك س داشته باشيد يا اينكه شرايطي پيش بيايد كه بخواهيد با دختري ارتباطي برقرار كنيد و يكديگر را دستمالي كنيد و او هم شما رو دستمالي كنه و با هم ور برويد . در اين حالت كه ممكن است در خانه يا هر مكان ديگر اتفاق بيفتد ، اين احتمال نيز وجود دارد كه كم كم كار بالا بگيرد و دختر و شما ، هر دو تحريك شويد و بخواهيد شلوار يكديگر را در بياوريد . در اين حالت اگر يك شورت خوب و شيك و مناسب پوشيده باشيد ، بسيار در شخصيت و آبروي شما تاثير گذار است.

ولي اگر يك شورت بد و قديمي يا كهنه و پاره پوشيده باشيد ، آبروي شما مي رود و شخصيتتان زير سوال مي رود. پس اين هم يكي از كاربرد ها و فوايد شورت است كه آبروي انسان را در موقعيت هاي خطرناك و خاص حفظ مي كند !

فرولكسر

۱ نظر:

ایمان گفت...

آخ گفتی! مثلا رفتی سر کلاس زبان و بقلیت یه دختر سکسی و با هزار ناز و اشوه داره باهات صحبت می کنه! اونجاست که یه شرط خوب خودشو نشون میده!