۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

شورت چسبان ، مانند قسمتي از پوست انسان

بسياري از افراد ، شورت چسبان مي پوشند . شورت چسبان كاملا به بدن مي چسبد و همراه با بدن كش مي آيد و جمع مي شود . اين خاصيت شورت هاي چسبان است كه هرگز از بدن جدا نمي شود و روي بدن ليز نمي خورند.

شورت چسبان ، ممكن است اسليپ يا پادار باشد و دختران و پسران از آن استفاده كنند. اين شورت ها ، ممكن است نخي يا پلاستيكي باشند . نوع پلاستيكي آن ، بسيار گرم و عذاب آور و نامرغوب است .

شورت چسبان ، هنگام راه رفتن ،‌نشستن ، خوابيدن و در حالت ديگري ، به هيچ عنوان دست از سر شما بر نمي دارد و محكم به پاي شما مي چسبد . به شورت چسبان ، اصطلاحا شورت چسب هم گفته مي شود . اين شورت ، باعث مي شود كه هوا در اطراف پاي شما جريان نداشته باشد و پا و آلت شما دم كند و داغ شود .

شورت چسبان ؛ تقريبا مانند قسمتي از پوست مي شود كه هركز از پاي شما جدا نمي شود . كساني كه به پوشيدن شورت چسبان عادت دارند ، ممكن است اصلا ديگر شورت را احساس نكنند و براي آنها كاملا عادي و معمولي باشد .

اما بچه هايي كه خودشان براي خودشان لباس نمي خرند و مجبورند هر چيزي كه پدر و مادرشان براي آنها مي خرند بپوشند ؛ در شورت چسبان احساس ناراحتي و زجر كشيدن مي كنند و هيچ چاره اي هم ندارند.

ديده شده است كه در گرما ، پسران و دختراني كه شورت چسبان پوشيده اند به دوستان خود مي گويند : اوه... خيلي گرمه... شورتم جذب پام شد !

در اين حالت ، شورت به چيزي تشبيه شده است كه بر اثرگرما و عرق كردن و چسبناك بودن ، به پاي شخص مورد نظر جذب شده است و به خورد پاي او رفته است . در پسر ها ، شورت چسبان آلت را محكم و ثابت نگه مي دارد و برجستگي هاي آن را مي پوشاند كه بعضي ها به آن عادت دارند و اصلا به اين دليل شورت چسبان مي پوشند .

در هر صورت ، هر كس در انتخاب شورت خود آزاد است و مي تواند شورت چسبان يا راحت بپوشد و هر گهي كه مي خواهد بخورد !

فرولكسر

۱ نظر:

ایمان گفت...

اه! فک کن! شرط چسبون! یه مدت به بیضه آدم فشار میاره و آدم اهمیت نمیده! بعد بیضه ها میاد بالا و بازم اهمیت نمیده! بعد کم کم درد و حالت تهوع! البته برای روزای س ک سی و قبل از خود ار ضایی حسابی آدمو حشری می کنه!