۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

شورت نوجوانان و جوانان

در اين وبلاگ ، به طور ويژه درباره شورت كودكان ، نوجوانان و شورت جوانان صحبت مي كنم و مطلب مي نويسم . به اين دليل كه شورت نوجوانان و جوانان از اهميت ويژه اي برخوردار است و داراي جذابيت و كشش خاصي است . اين مساله در بين تمام دختران و پسران اهميت دارد و به آن فكر مي كنند . بسياري از جست و جو ها در گوگل و ساير موتور هاي جست و جو هم با مضمون شورت يا كلماتي آميخته با شورت صورت مي گيرد.

در كل عده اي به شورت علاقه زيادي دارند . اما كسي درباره شورت مطلبي نمي نويسد . يك فحش به نام شورتي وجود دارد كه به اين صورت استفاده ميشه : برو بابا شورتي .... يا برو بابا شورت فروش ....

در اينجا ، شورت نشانه بد بودن و ضايع بودنه . در صورتي كه شورت چيزي است كه همه آن را مي پوشند و ممكن است به آن فكر بكنند يا نكنند . داشتيم مي گفتيم كه شورت نوجوانان و جوانان از اهميت زيادي برخوردار است . مخصوصا شورت دختر ها و باز هم مخصوصا ، شورت دختر هاي جوان . البته عده اي هم به شورت پسر ها و شورت پسرهاي جوان علاقه دارند كه اين علاقه جاي تشكر و قدر داني دارد.

شايان ذكر است كه شورت دختران نوجوان هم از اهميت بالايي برخوردار است و مورد توجه بسياري از پسر ها قرار مي گيرد . به طوري كه بار ها در فيلم هاي هاليوودي و فيلمهاي كمدي آمريكايي ديده مي شود كه پسر ها با ديدن يك دختر يا يك خانم خوشگل ،‌ درباره شورت او و اينكه چه شورتي پوشيده است صحبت ميكنند يا اينكه دنبال خط شورت و نشانه هاي شورت و كرست اون خانم مي گردند.

بسياري از جرائم سازمان يافته و نيافته در كشور ، ريشه در شورت دارد . مثلا دزديدن دختر ها از جلوي در مدرسه ها و دانشگاه ها و تجاوز به آنها و فيلمبرداري و عكسبرداري از آنها ، عكاسي و فيلمبرداري مخفي از زنان و دختران در اتاق خواب يا اتاق پرو هاي مختلف در بوتيك ها ، كار گذاشتن دوربين مخفي در توالت هاي عمومي و خصوصي و حمام هاي خانه ها و منازل ويلايي ، بيهوش كردن دختران جوان و تجاوز به آنها ، انجام حركات دوستانه در قالب شوخي كه به نوعي به شورت و ديدن شورت مربوط مي شود ، تمام اين موارد به شورت و علاقه مردم به شورت باز مي گردد.

به همين دليل ، شورت يك پير مرد يا يك پيرزن ، براي هيچ كسي جالب و مورد توجه نيست . شما وقتي يك پير مرد يا پير زن يا يك مرد يا زن ميانسال را مي بينيد ، يه شورت او فكر نمي كنيد . اصلا با ديدن شورت يك پير مرد ممكن است حالتان به هم بخورد و استفراغتان بگيرد . شورت پير زن يا زن هاي ميانسال هيچ جذابيتي و كششي ندارد . برعكس بسيار حال به هم زن و مزخرف است.

پس نتيجه اين مي شود كه همواره بهتر است درباره شورت جوانان و نوجوانان صحبت كنيم . در اين وبلاگ سعي بر اين است كه اين نكته مهم و اساسي ، همواره مد نظر قرار گيرد !

فرولكسر

۲ نظر:

majed گفت...

اسم شما چی می خواهم با شما دوست شوم

habib1355720@gmail.com گفت...

شورت چیز بسیار خوبیه چون بعدش به چیزهای خوب خوب میرسی