۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

فوايد و كاربرد هاي شورت

در سايت ويكي پديا ، فوايد و كاربرد هاي شورت به صورت زير گفته شده است :

شورت لباسي است كه در زير لباس اصلي يا لباس رويي پوشيده مي شود تا مانع از تماس عرق بدن ، ادرار ، مدفوع ، ترشحات بدن ، با لباس رويي و مرطوب كردن آن شود . شورتها به بدن شكل مي دهند و از قسمت هاي داخلي آن محافظت مي كنند . در هواي سرد ، از شورت هاي بلند استفاده مي كنند . زنان معمولا شورت هاي كوتاه ، و مرد ها شورت هاي باكسر يا بلند يا پا دار مي پوشند .

ولي به نظر من اين ها كاملا صحيح و منطقي نيست . به دلايلي كه در پايين مي نويسم .

به هر حال ، لباس رويي هم يك لباس است كه بايد در هفته چند بار و به مرور زمان شسته شود . انسان ، در شورت و شلوارش نمي شاشد يا مدفوع نمي كند ! كه شورت بخواهد جلوي آنرا بگيرد . يك آدم معمولي در شرايط عادي در خيابان ارضا نمي شود كه شورت بخواهد مايع مورد نظر را كنترل كند !

جنس شورت هم همانند ساير لباس هايي كه انسان مي پوشد و از ابتداي حيات بشر پوشيده ، از پارچه است . پارچه هم چيز خيلي سفت و محكم و خفني نيست كه بخواهد از بدن در برابر عوامل خارجي مانند ضربه و آتش و... محافظت كند اگر چه بعضي از شورت ها هستند كه در ورزش استفاده مي شوند و آلت و تخم را در برابر ضربه محافظت مي كنند و بحث آن ها جدا است و در اين مقوله نمي گنجد. در هر حال ، من فكر نمي كنم كه شورت نقش محافظتي خاصي از بدن داشته باشد.

اما نظريه شكل دادن به بدن ؛ يك امر بسيار مهم است كه در زندگي روزمره ما نقش با الفطره و وحشتناكي را بازي مي كند . اگر شما يك پسر باشيد و آلتتان هنگام راه رفتن در خيابان يا نشستن يا ايستادن و.. از روي شلوار معلوم باشد اين مساله جالب و خوبي نيست . زشت است و كراهت دارد !

اگر هم شما يك دختر باشيد و سوتين نبنديد ، نوك سينه هاي شما از روي لباس معلوم مي شود و سينه ها آويزان مي شود و تلو تلو مي خورد و لق مي زند و پسرها هم كاملا به اين موضوع دقت مي كنند و آبروي شما مي رود. تا آنجايي كه من تحقيقات داشته ام و در طول تحصيلات تخصصي ام در زمينه شورت شناسي و شورتوگرافي ، به اين تنيجه رسيده ام كه معلوم بودن برجستگي ها خاص بدن ، مانند نوك سينه و نوك آلت و... از روي لباس ، نه تنها در ايران ، بلكه در همه جاي دنيا يك امر نامطلوب و ناخوشايند است .

پس پوشيدن شورت و لباس زير ، به جز موارد چرت و پرتي كه ديگران مي گويند ( مثل بهداشت و ... ) ، حد اقل اين كاربرد و مزيت را دارد كه به بدن دختران و پسران شكل بدهد و آبروي آن ها را خريداري كند . اما نكته بسيار مهمي در اين مورد وجود دارد و آن اين است كه اگر شما بخواهيد بدنتان به خوبي فرم بگيرد و برجستگي هاي آن معلوم نباشد ، بايد شورت و لباس زير تنگ بپوشيد . و پوشيدن شورت تنگ هم بسيار زجر آور و خسته كننده است . براي دختران هم باالطبع پوشيدن سوتين تنگ اعصاب خورد كن و خفه كننده است .

پس چاره چيست ؟
فرولكسر

۱ نظر:

ایمان گفت...

من که الآن دو سه ماهی هست با وجود تمامی محاسنی که شرت داره، موقع خواب خودمو از پوشیدن شرت معاف کردم! صبح وقتی شرت می پوشه آدم یه حالی بهش دست میده که انگار یه گم شدشو پیدا کرده و اصلا تا آخر روز احساس عذاب نمی کنه!