۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

دلايل رواج استفاده از شورت هاي اسليپ - قسمت دوم

مطابق نظرات دقيق و ارزشمندي كه خوانندگان عزيز وبلاگ شورت در مطلب قبلي داده بودند ، دلايل ديگري نيز براي افزايش استفاده از شورت هاي اسليپ و شورت هاي اسليپ كش پهن نيز وجود دارد . اين دلايل به شرح زير مي باشند :

سليقه مادراني كه خودشان همواره شورت اسليپ مي پوشند :
چون اكثر دختران شورت اسليپ مي پوشند ، همين دختران وقتي بزرگ مي شوند و نقش مادري را بر عهده مي گيرند و بچه دار مي شوند ، براي فرزندان خود نيز شورت اسليپ مي خرند . چون اصلا مفهوم شورت در ذهن آنان با شورت اسليپ عجين شده است .

خوشگل بودن و خودنمايي پسران :
بعضي از پسران ، همانگونه كه در مطلب قبل ذكر شد ، به دليل خوشگل بودن يا احساس خوشگلي و صرفا براي خودنمايي و به نمايش گذاشتن بهتر بدن خود ، از شورت هاي اسليپ كش پهن استفاده مي كنند .

پوشيدن شلوارهاي لي بسيار تنگ و فاق كوتاه :
بيشتر پسران نوجوان و جوان ، از شلوار هاي جين بسيار تنگ و چسبان و فاق كوتاه استفاده مي كنند . به همين دليل ، اگر شورت پادار بپوشند ، اين شورت بر اثر بالا آمدن فاق شلوار جمع مي شود و بالا مي آيد و حالت بدي را ايجاد مي كند . به همين دليل ، تنها شورتي كه مي تواند بي سر و صدا و بدون هيچ مشكلي در زير اين شلوارهاي لي تنگ استفاده شود ، شورت اسليپ تنگ است .

پنهان كردن آلت و جلوگيري از تحريك شدن :
بيشتر پسرها ، از ديده شده و برجسته شدن آلت از روي شلوار خجالت مي كشند و مطابق آخرين تحقيقات و پژوهش هاي انجام شده در حيطه شورت شناسي ، اصولا ديده شدن آلت از روي شلوار به جز در موارد خيلي خاص ، امري ناپسند و زشت است . به همين دليل بيشتر پسرها ، با پوشيدن شورت هاي اسليپ تنگ و يا قرار دادن سر آلت به سمت بالا ، سعي مي كنند كه آلت خود را پنهان كنند . اين امر در هنگام تحريك شدن خواسته و ناخواسته آلت نيز صدق مي كند .

خارج از مد بودن و قديمي بودن شورت هاي پادار :
شايد دليل ديگري كه پسران را به پوشيدن شورت هاي اسليپ تشويق و ترغيب مي كند ، اين است كه احساس مي كنند كه شورت هاي پادار قديمي و خارج از مد است و پوشيدن آن ها نوعي بي كلاسي است . اين افراد شورت هاي پادار و يا مامان دوز را شورت هايي قديمي و فسيل شده تصور مي كنند كه ديگر روزگار آنها به سر آمده و قابل استفاده نيستند .
فرولكسر

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

اقا دستت طلا هر روز بهت سر میزنم ولی مطالبت خیلی کمه بابا همت مضاعفی -کار مضاعفی-------ولی معلومه که همه نظراته پست قبلی رو خوندی دیگه نسله شورتای پادار منقرض میشه بدو بیاتموم شد فسیل شد ارزونش کردیم دیگه پیدا نمی کنی -شورت پادار تا زانو ولی خیلی ضایس فکر کن-قررررررررررررررررررررررررررررربونت

ناشناس گفت...

بابا شورت اسلیپ که سهله پسرها دارن شورتهای جدید بندی مدل مرادنه شو می پوشن.فکر کنم درآینده ای نزدیک فرقی بین شورت زن و مرد نزارن واز یه نوع شورت استفاده کنند لطفا در مورد این موضوع نزدیک شدن شورت مردانه وزنانه و دخترانه وپسرانه به هم مطلب جدیدی بنویسید

ناشناس گفت...

میخواستم بدونم در آینده لباس دچار چه تغییراتی میشه به ویزه لباس زیر؟

ناشناس گفت...

چرا تو این سالها شورتهای مردانه ظاهری شبیه شورتهای زنانه دارند به طوری که آدم وقتی تو بازار می بینه خجالت میکشه بازار هم وحشتناک پر شده از شورتهای اسلیپ کش پهن

ناشناس گفت...

در آینده نه همین الانم دارن می پوشن
من فکر کنم دیگه مامانی شور تارو که میشوره وپهن میکنه آقا پسر وقتی می خواد بره حموم واسش هیچ فرقی نمی کنه که شورت واسه خواهرشه مونو ور می داره و میپوشه شایم عمدا می پوشه ؟احتمال این شاید خیلی زیاده

ناشناس گفت...

من يه پسر 25 ساله هستم صورت و اندامم خيلى زيباست. هميشه هم شورت بندى زنونه ميپوشم جلوشم فضا براى پوشش آلتم داره. احساس آرامش ميكنم. به دوستامم ميگم كه بپوشن

ناشناس گفت...

من عاشق شورت تنگهستم و خط شورت تنگ با شورت تنگم جلق میزنم 09121861872

ناشناس گفت...

خوووووووووووووووب و اموزنده بود

ناشناس گفت...

من عاشق شورت هستم و دوست دارم همیشه با شورت باشم. مخصوصا شورتهای لی و دوست دارم که خانمها و دختران بهم نگاه کنند.

ناشناس گفت...

من هم عاشق شورت اسلیپ تنگ هستم وهمه از این شورتها استفاده میکنم