۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

يك ويژگي خاص در بدن انسان

یکی از ویژگی های خاص و عجیب بدن انسان این است که دیدن یک بدن نیمه عریان ، تحریک کننده تر از دیدن بدنی کاملا لخت است. این مورد درباره دیدن خط لباس زیر یا برجستگی های بدن از روی لباس نیز صادق است.

اگر شما در ایران زندگی کنید ، با دیدن هر دختری که مانتوی کوتاه یا چاک دار پوشیده است ، نا خود آگاه نگاهتان در امتداد بریدگی لباس به سمت بالا حرکت می کند تا اینکه نهایتا بتوانید زیپ یا دکمه های شلوار آن دختر را ببینید.

در صورتی که اگر در خارج از ایران زندگی کنید ، بعد از مدتی ، اصلا به شلوارهای دختران توجهی نمی کنید . با اینکه این دختر های جدید ، لباس کمتری پوشیده اند و شلوار آنها کاملا نمایان است ، اما شما دیگر آن کنجکاوی قبل را ندارید.

این به دلیل همین ویژگی خاص بدن انسان است. هر قسمت از بدن که به صورت کامل یا ناقص پوشیده شود ، علاقه و تحریک پذیری بیشتری برای دیدن آن قسمت وجود خواهد داشت. به همین صورت این مصداق برای یک بدن نیمه عریان نیز وجود دارد .

بنابراین با کمی تفکر می توان نتیجه گرفت کسانی که در ایران زندگی می کنند ، به مراتب بیشتر از خارجی ها از دیدن دختران اطراف خود لذت می برند. چون همواره تشنه و قابل تحریک هستند و با دیدن هر دختر ، به دنبال زوایای پنهان بدن او می گردند. در صورتی که تمام این موارد برای یک فرد خارجی یک امر عادی است .

۳ نظر:

ایمان گفت...

سلام
مطالبتونو از اول تا انتها خوندم. بلاگ جالبی دارید و متفاوت. تبریک می گم و امیدوارم بتونید ادامه بدید!
سر فرصت میام و در هر مورد از پستاتون نظر میدم

ناشناس گفت...

آقا من حرفتو از بيخ دربست كاملا قبول دارم

حتي خودم شعرها سروده ام در وصف تفاوت عرياني كامل و نيمه عرياني
و اينكه حقيقت هم مثل عريانه
نيمه اش خوشايندتره و ...


ارادت

ناشناس گفت...

اصولا نیمه عریانی خیلی شهوت انگیزتره تا عریانی کامل.
خود من که اینطوری هستم. یعنی نامزدم اگه با شورت و سوتین, مخصوصا شورت و سوتین های مدل دار جلوی من بیاد, خیلی خیلی بیشتر از اون حالتی تحریک میشم که کاملا عریان بیاد.