۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

در جلسه كنكور ، چه شورتي بپوشيم ؟

كنكور ؛ يكي از آزمون هاي بزرگ و سخت زندگي است كه در زندگي هر فردي پيش مي آيد . به همين دليل ، افراد از مدت ها قبل خود را براي آن آماده مي كنند . دانش آموزان سعي مي كنند از همه لحاظ خود را براي اين آزمون بزرگ و چهار ساعته آماده كنند و همه وسايل و لوازم لازم را با خود ببرند.

جنبه هايي از آمادگي كه توسط كارشناسان درسي ، اساتيد ،معلم ها ، دبير ها و... بار ها و بار ها در تلويزيون و ساير رسانه ها گفته شده است شامل : آمادگي درسي ، آمادگي ذهني و فكري ، آمادگي روحي ، بردن غذا و خوراكي هاي قندي لازم به سر جلسه كنكور و... است كه همه و همه بار ها به دانش آموزان توصيه شده است .

اما موردي كه هيچ كس آن را توصيه نكرده و براي اولين بار در اين وبلاگ آن را پاي گذاري كرده و توضيح مي دهيم ، آمادگي شورتي براي حضور در جلسه كنكور است . همواره به دانش آموزان توصيه شده كه براي ورود به جلسه كنكور لباس راحت بپوشند و از پوشيدن لباس هاي تنگ و چسبان و پلاستيكي خودداري كنند . اما كسي درباره پوشيدن شورت مناسب براي جلسه كنكور رياضي و تجربي و... صحبتي به عمل نياورده است .

براي حضور در كنكور ، بايد شورت مناسب پوشيد . شورتي كه توسط پسران و دختران در جلسه كنكور پوشيده مي شود ، بايد راحت و نخي باشد . به بدن نچسبد و هوا آزادانه بتواند در آن رفت و آمد كند . پوشيدن شورت كش پهن كلوين كلاين و ساير شورت هاي اسليپ و چسبان و كشي توسط پسر ها ، به هيچ وجه توصيه نمي شود . چون اين شورت هاي تنگ و چسبان ، به مرور زمان فرد را خسته و كلافه مي كند و بسيار زجر و عذاب دنيوي و اخروي را نصيب او مي كند و تست ها و گزينه ها را در مقابل چشمان او تيره و تار مي كند و بر اثر اين خستگي ، نتيجه لازم از كنكور كسب نمي شود.

در مورد دختران ، شورت توري و نخي و راحت توصيه مي شود . شورت هايي با لبه هاي نازك و ساده و غير چسبان ، بدون هيچ گونه منجق دوزي و مليله دوزي و گل دوزي و گل كاري و نقشها و طرح هاي برجسته . زيرا هر گونه طرح برجسته باعث فرو رفتن اين طرح ها در باسن دختران و اذيت شدن آنها در اين جلسه پر اضطراب خواهد شد.

شورت هاي پادار چسبان هم نه براي دختران و نه براي پسران ، به هيچ وجه توصيه نمي گردد . چون باعث گرم شدن ران پاها و آلت تناسلي خارجي شده و باعث خستگي مفرط و عدم تمركز بر روي سوالات دروس اختصاصي مخصوصا در رشته رياضي فيزيك مي گردد.

با عنايت به موارد فوق ، پوشيدن شورت مناسب براي جلسه كنكور از اهميت بالايي برخوردار است . به طوري كه اگر شما لباس راحت بپوشيد ، ولي شورت شما راحت نباشد ، هيچ فايده اي ندارد !

فرولكسر

هیچ نظری موجود نیست: