۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

شورتيسم چيست ؟

شورتيسم ، يا شرتيسم ، نوعي اختلال روحي رواني و نوعي انحراف نامعلوم و خاص ج.نسي است . در اين انحراف خاص و نادر كه از هر يك ميليون نفر ، يك نفر به آن مبتلا است ، فرد علاقه خاصي به شورت و انواع شورت دارد . شورت ، براي فرد از جذابيت خاصي برخوردار بوده و مدل ها و رنگ ها و طرح هاي مختلف شورت ، او را تحريك مي كند.

شورتيسم ، براي اولين بار در طول كل حيات اينترنت و بشر ، توسط نويسنده اين وبلاگ كشف شده و توضيح داده شده است . عبارت شورتيسم يا شرتيسم ، در هيچ كجا تعريف نشده است و اين مكان ، اولين عرصه ظهور ؛ توسعه و پيشرفت اين بيماري نادر و كمياب است . شورتيسم ، معمولا در افرادي كه توانايي مالي متوسطي دارند بروز مي كند و تا پايان عمر ؛ در اين افراد باقي مي ماند .

شورتيسم را مي توان مانند ساير انحرافات ج.نسي ديگر ، كاملا قابل قبول دانست و براي آن راه حال هايي در سطح جهاني ارائه كرد . اين وبلاگ ، عموما با شورتيسم ارتباط و هماهنگي خاصي دارد و در جهت افزايش مطلب شورتي در اينترنت ايجاد شده است .

بيماري شورتيسم ، هم در پسران و هم در دختران بروز مي كند . البته هر كس كه با ديدن شورت تحريك مي شود را نبايد يك بيمار شورتيسم دانست . چون دركل ، شورت دختران و پسران يك عامل تحريك كننده كلي است و ممكن است ديدن يا لمس كردن آن ، براي هر كسي خوشايند و تحريك كننده باشد.

فردي كه به طور خفيف يا پيشرفته شورتيسم دارد ، از مدل هاي مختلف شورت خوشش مي آيد و آن ها را براي خود مي خرد ، به شورت ديگران نگاه مي كند و سعي مي كند نشانه هايي از پوشيدن يا نپوشيدن شورت در آنها پيدا كند ، به خط شورت دختران و پسران هم سن خود بسيار دقت مي كند و سعي مي كند اين خط ها را دنبال كند ، از ديدن شورت خالي در پشت ويترين مغازه ها لذت مي برد و تحريك مي شود ، با پوشيدن شورت تنگ و چسبان بسيار بيشتر از بقيه تحريك مي شود و لذت مي برد ، گاهي اوقات سعي مي كند شورت نپوشد ، به خواندن مطالب درباره شورت بسيار علاقه مند است ، در اينترنت دائما به دنبال مطالبي درباره شورت و عكسهاي شورت دختران و پسران مي گردد و علائمي مانند اين ها را دارا مي باشد .

شايد بتوان گفت تمام افراد عادي ، تا حدي به شورتيسم مبتلا هستند . مثلا خود شما اگر جنس مخالفتان را با شورت ببينيد تحريك نمي شويد ؟ پس مي بينيم كه شورتيسم ، يك مساله عادي و دائمي و روزمره است كه توسط محققان برتر شورت شناسي دنيا ، از جمله نويسنده اين وبلاگ كاملا شناسايي و تاييد شده است .

فرولكسر

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پس من هم یکی از افراد شورتیسم هستم چون به انواع شورتهای اسلیپ علاقه مندم می خرم می پوشم به استخر که میرم مدتی در رختکن استخر می ایستم تا شورتهای مردمو ببینم و تو استخر هم کارم دید زدن به شورت هم سن و سالامه و لذت وافری می برم موقع ماساژ تو اسخر بهترین لحظه ماساژ دست کشیدن به شورت اوناست .تو خیابون و پارک و اینجورجاها فقط خط شورت و باسن و کون و رون پسرها و دخترای جوون را دید می زنم . با شورتهای اسلیپ و تنگ و چسبان هم فراوان جلق زدم .