۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

دلايل رواج استفاده از شورت هاي اسليپ - قسمت دوم

مطابق نظرات دقيق و ارزشمندي كه خوانندگان عزيز وبلاگ شورت در مطلب قبلي داده بودند ، دلايل ديگري نيز براي افزايش استفاده از شورت هاي اسليپ و شورت هاي اسليپ كش پهن نيز وجود دارد . اين دلايل به شرح زير مي باشند :

سليقه مادراني كه خودشان همواره شورت اسليپ مي پوشند :
چون اكثر دختران شورت اسليپ مي پوشند ، همين دختران وقتي بزرگ مي شوند و نقش مادري را بر عهده مي گيرند و بچه دار مي شوند ، براي فرزندان خود نيز شورت اسليپ مي خرند . چون اصلا مفهوم شورت در ذهن آنان با شورت اسليپ عجين شده است .

خوشگل بودن و خودنمايي پسران :
بعضي از پسران ، همانگونه كه در مطلب قبل ذكر شد ، به دليل خوشگل بودن يا احساس خوشگلي و صرفا براي خودنمايي و به نمايش گذاشتن بهتر بدن خود ، از شورت هاي اسليپ كش پهن استفاده مي كنند .

پوشيدن شلوارهاي لي بسيار تنگ و فاق كوتاه :
بيشتر پسران نوجوان و جوان ، از شلوار هاي جين بسيار تنگ و چسبان و فاق كوتاه استفاده مي كنند . به همين دليل ، اگر شورت پادار بپوشند ، اين شورت بر اثر بالا آمدن فاق شلوار جمع مي شود و بالا مي آيد و حالت بدي را ايجاد مي كند . به همين دليل ، تنها شورتي كه مي تواند بي سر و صدا و بدون هيچ مشكلي در زير اين شلوارهاي لي تنگ استفاده شود ، شورت اسليپ تنگ است .

پنهان كردن آلت و جلوگيري از تحريك شدن :
بيشتر پسرها ، از ديده شده و برجسته شدن آلت از روي شلوار خجالت مي كشند و مطابق آخرين تحقيقات و پژوهش هاي انجام شده در حيطه شورت شناسي ، اصولا ديده شدن آلت از روي شلوار به جز در موارد خيلي خاص ، امري ناپسند و زشت است . به همين دليل بيشتر پسرها ، با پوشيدن شورت هاي اسليپ تنگ و يا قرار دادن سر آلت به سمت بالا ، سعي مي كنند كه آلت خود را پنهان كنند . اين امر در هنگام تحريك شدن خواسته و ناخواسته آلت نيز صدق مي كند .

خارج از مد بودن و قديمي بودن شورت هاي پادار :
شايد دليل ديگري كه پسران را به پوشيدن شورت هاي اسليپ تشويق و ترغيب مي كند ، اين است كه احساس مي كنند كه شورت هاي پادار قديمي و خارج از مد است و پوشيدن آن ها نوعي بي كلاسي است . اين افراد شورت هاي پادار و يا مامان دوز را شورت هايي قديمي و فسيل شده تصور مي كنند كه ديگر روزگار آنها به سر آمده و قابل استفاده نيستند .
فرولكسر