۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

ادامه علائم پوشيدن شورت

ادامه علائم پوشیدن شورت . و اینکه دیگران از کجا می فهمند که شما شورت پوشیده اید یا نه ؟

برجستگی آلت در پسر ها :

در پسر ها ، آلت تناسلي معمولا تمايل دارد رو به سمت پايين و به صورت برجسته با ايستد. وقتي يك پسر شورت نمي پوشد ، الت او به صورت برجسته از روي شلوار قابل ديدن و تشخيص دادن است. چه در هنگام ايستادن و راه رفتن و چه در هنگام نشستن ، اين برجستگي به وجود مي آيد و باعث مي شود كه ديگران بفهمند كه او شورت نپوشيده است.

انجام دادن حركاتي براي خلاص شدن از دست شورت :

بعضي از پسر هاي نوجوان كه به پوشيدن شورت تنگ عادت ندارند ، يا اينكه والدين آن ها را مجبور مي كنند كه شورت اسليپ تنگ و چسبان بپوشند ، در مدرسه و خيابان حركاتي انجام مي دهند كه معلوم مي شود آنها در شورتي كه پوشيده اند راحت نيستند و براي خلاص شدن از دست آن تلاش مي كنند.

مثلا كشيدن زير شورت رو به پايين ( از زير فاق شلوار ) ؛ يا كشيدن لبه هاي پشت شورت رو به پايين (از پشت شلوار و روي باسن ) ، ور رفتن با خود هنگام نشستن ؛ باز و بسته كردن پاها هنگام نشستن ( به صورتي كه انگار چيزي بين پاها گير كرده) ؛ ور رفتن با كش شورت و تلاش براي آزاد تر كردن و گشاد تر كردن آن ، و... حركاتي هستند كه نشان مي دهند فرد شورت ناراحت و تنگي پوشيده است و در آن راحت نيست.

اما واقعا چرا بعضي از والدين ، فرزندان خود را مجبور مي كنند كه شورت تنگ بپوشند ؟ اصلا شورتي كه در تمام طول شبانه روز ،اصلا ديده نمي شود و براي كسي هم اصلا اهميت ندارد كه شورت شما تنگ است يا گشاد ، راحت است يا چسبان و . . . ، چه الزامي به پوشيدن آن است ؟
فرولكسر (يك كلمه شاخص براي موتور هاي جست و جو )

۱ نظر:

ایمان گفت...

سلام
اه که انقدر بدم میاد مرد یا زن فرقی نداره دستشونو میزنن به شرت یا بهتر بگم به آلت!
خب مدل شرتشونو عوض کنن! یا بقولا نپوشن! البته در مورد سربازی چون بهشون شرط پادار میدن و مجبورن که بپوشن قضیه فرق داره