۱۳۹۳ مهر ۲۴, پنجشنبه

بریزپلی چیست ؟

بریزپلی چیست ؟

اگر توی گوگل به فارسی عبارت بریزپلی رو سرچ کنید ، به فارسی هیچی پیدا نمی کنه !! شاید من اولین نفری هستم که در این باره مطلب می نویسم !


بریز پلی ، در واقع بازی ها و شکنجه های تنفسی است . این کار ها و بازی ها ، در حین روابط جنسی و برای لذت بیشتر انجام می شوند . همچنین ممکن است به صورت جداگانه هم انجام شوند . این بازی ها معمولا بین دو جنس مخالف انجام می شوند .


شاید شما هم تا به حال دوست داشته اید که دماغ و دهان یک نفر را با دست بگیرید و نگذارید که نفس بکشد ! یا اینکه توی استخر و به شوخی سر دوستان خود را زیر آب کرده باشد و آن ها را زیر آب نگه داشته باشید !


این کارها و بازی ها و شکنجه های تنفسی ، در روابط و زندگی روزمره ، گاهی اوقات برای تفریح و خنده و شوخی انجام می شوند . اما عده ای هم هستند که خیلی جدی و تخصصی به این کار ها و شکنجه ها علاقه دارند .


به بازی ها و شکنجه های جنسی که با رضایت و علاقمندی هر دو طرف انجام می شوند ، در اصطلاح علمی BDSM گفته می شود . مطالب بسیار زیادی درباره بی دی اس ام در اینترنت موجود است و به شاخه های فراوانی تقسیم بندی می شود . طرفداران بسیار زیادی دارد و گروه ها و انجمن ها و همایش ها و نمایشگاه های مختلفی در کشور های مختلف برای آن وجود دارد و برگزار می شود .


یکی از شاخه های BDSM ، بریزپلی Breathplay می باشد . بریز پلی به بازی ها و شکنجه هایی گفته می شود که شامل بستن راه تنفس یا محدود کردن آن باشد . با این کارها ، اکسیژن کمتری به مغز می رسد و در بعضی افراد باعث سرخوشی و شادی موقت می شود . اگر این شکنجه طولانی باشد ، باعث بیهوشی و در بعضی از حالات ، ممکن است باعث مرگ شود .


این بازی ها و شکنجه ها بسیار خطرناک هستند و به هیچ وجه نباید توسط افراد غیر حرفه ای و به صورت غیر اصولی انجام شوند . سالانه ده ها نفر در سراسر جهان ، مخصوصا آمریکا و اروپا بر اثر ناوارد بودن در انجام این بازی ها کشته می شوند . پس احتیاط و ایمنی ، شرط اول انجام چنین کارهایی است .


انواع روش های بریز پلی ، به صورت کلی به دسته های زیر تقسیم می شوند :


1 - مسدود کردن دم و بازدم : مثل بستن دهان و بینی با دست یا وسایل دیگر


2 - مسدود کردن دم : مثل نگه داشتن سر زیر آب . در این حالت بیرون دادن نفس یا همان بازدم امکان پذیر است . اما دم یا همان بردن هوا به داخل ریه امکان ندارد .


3 - محدود کردن راه تنفس : مثل بستن بینی و دهان و مجبور کردن شخص به تنفس از یک سوراخ کوچک (مانند سوراخ خودکار و...)


4 - محدود کردن هوای قابل تنفس : مانند کشیدن یک کیسه روی سر . با این روش فرد می تواند نفس بکشد ، اما هوای مورد استفاده او بسیار محدود است . در این روش کم کم اکسیژن داخل کیسه کم می شود . اگر در این روش افراط شود فرد بعد از چند دقیقه بیهوش می شود . در این هنگام باید فورا کیسه را از روی سر او برداشت . و گرنه باعث آسیب مغزی یا مرگ می شود .


5 - روش های ترکیبی : مانند محدود کردن هوا و محدود کردن راه تنفس . مثلا کشیدن یک کیسه روی سر که دارای یک سوراخ ریز است . به این وسیله هود گفته می شود و جنس آن از لاتکس است .


6 - وصل کردن تنفس دو نفر به یکدیگر : یعنی دو نفر مجبور باشند از دم و باز دم یکدیگر تنفس کنند .


7 - تکنیک های دیگر : مانند قطع و وصل کردن راه تنفس و....


من خودم شخصا به این کارها و بازی ها علاقه زیادی دارم و هم فاعل بودن و هم مفعول بودن رو در این بازی ها دوست دارم . من سال هاست که در این زمینه تجربه دارم و اطلاعات تقریبا خوبی دارم . هیچ وقت در این بازی ها افراط نمی کنم و فقط به چند ثانیه بند آوردن نفس اکتفا می کنم . البته وسایل بسیار زیاد و مختلفی رو هم برای انجام این کارها توی خونه خودم دارم که وسایل تخصصی این کار هستند . مانند هود های مخصوص ، لوله های تنفسی مخصوص ، چسب های مخصوص و...


خوب ! اگه با خوندن این مطلب ترسیدین ، حق دارین ! اما اصلا نترسین ! چون آدم ها با هم متفاوت هستند . علایق و کارهای مختلفی در این دنیا هست که ممکنه من و شما از اون ها اطلاعی نداشته باشیم !