۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

چرا یک دختر در حالت نشسته ، جذاب تر به نظر می آید ؟

وقتی یک دختر می نشیند ، جذاب تر و جالب تر به نظر می آید . بعضی از دلایل آن به صورت زیر است .

ویژگی های نشستن یک دختر :

1 - چون پاها در راستای دو خط مورب و تقریبا از محل خط شورت تا می شوند ، حالت مثلثی آلت مشخص می شود . یعنی در حالت ایستاده وقتی دختر شلوار لی می پوشد آلت از حالت مثلث به تقریبا مستطیل در می آید ولی در حال نشستن برعکس می شود .

2 - موقع نشستن شلوار لی کش می آید و تنگ تر و چسبان تر به نظر می رسد ولی در حالت ایستاده کمتر به پا می چسبد .

3 - موقع نشستن چون پاها و گوشت بدن انسان ارتجاعی است ، بر اثر فشرده شدن به صندلی ، گوشت ناحیه زیرین و پشت ران بالا تر می آید و پا ها و مخصوصا ران ها ، بسیار تو پر تر و خفن تر و ناز تر به نظر می آید .

4 - در ایران که دختر ها مانتو می پوشند ، در حالت ایستاده مانتو پایین تر است ولی در حالت نشسته مانتو بالا تر می رود و یا چاک آن باز تر می شود و به دلیل قرار گرفتن افقی پاها و ران ها ، ترکیب این دو علت باعث می شور که بخش بیشتری از ران و حتی فاق شلوار و کمر و در کل نواحی بالا تر ، به راحتی دیده شود . از زاویه جلو بهتر دیده می شود .

5 – درحالت نشسته ، قد دختر معلوم نمی شود که کوتاه است یا بلند است . اما در عوض ران های او کشیده تر به نظر می رسند و باعث جذابیت بیشتر می شود .

6 - موقع نشستن و خم شدن ، از زاویه پشت ، اگر دختر مانتو پوشیده باشد ، مانتو به باسن کاملا می چسبد و رد شلوار و کمربند و جیب های شلوار و یا حتی رد شورت ممکن است دیده شود و فرم باسن مشخص می شود .


اگر دختر با بلیز و شلوار باشد ، بر اثر نشستن ، شلوار در قسمت کمر کمی پایین تر می آید و بلیز یا تی شرت کمی بالا تر می رود . وقتی بدن خم می شود ، این دو مرز از هم فاصله می گیرند و چاک آن باز می شود و کمر و شاید لبه شورت و یا چاک کون ممکن است دیده شود .

7 - موقع نشستن روی موتور یا ترک موتور ، علاوه بر ایجاد تمام حالات فوق ، دختر مجبور است که پا ها را کاملا از هم باز کند . مخصوصا وقتی می خواهد که به نفر جلویی بچسبد ، باید پاها کاملا باز باشد و ممکن است باعث دیده شدن بین پا ها شود .

8 - اگر دختر موقع نشستن یک پا را روی پای دیگر بیندازد ، باعث می شود که بخش بیشتر و طولانی تری از ران قابل مشاهده باشد . در این حالت ران ها به نظر کشیده تر و طولانی و نا متناهی و بی انتها به نظر برسند و چشم را به مرز میان ران و باسن ، که محل مشخصی نیست می کشاند .

9 - موقع چهار زانو نشستن نیز پا ها کاملا از هم باز می شوند و فاق شلوار و بین پا ها دیده می شود . بیشتر حالات قبلی ایجاد می شود و کمر هم بیشتر دیده می شود . گاهی در این حالت اگر دختر شلوار لی یا کتان بسیار تنگ و با کمر بند پوشیده باشد ، به کمر و شکم او فشار زیادی وارد می شود و گاهی کمر بند یا دکمه بالای شلوار و یا زیپ شلوار خود را باز می کند تا راحت تر بنشیند . در این حالت ممکن است شورت دیده شود .

9 - در کل به هنگام نشستن ، پاهای انسان خم می شود . این خم شدگی در دو محل رخ می دهد . بالای ران ها و زانو .
در قسمت بالای ران ها که همان لگن است ، خم شدگی از زاویه جلو در راستای دو خط مورب رخ می دهد . یعنی تقریبا همان جایی که خط شورت و مرز شورت اسلیپ از آنجا رد می شود . کلا شورت های اسلیپ طوری ساخته شده اند که موقع نشستن ، مرز شورت در این ناحیه قرار بگیرد .
همین تا شدن ، باعث چسبیدن شلوار و شورت به بدن و نمایان شدن فرم کلی آلت تناسلی زن و مرد و باعث جالب و جذاب تر شدن یک دختر می شود .
در عکس های مدلینگ و آتلیه ای نیز حالت نشسته برای یک دختر زیاد مورد توجه قرار می گیرد . چون به دلایلی که گفته شد ، دختر را جذاب تر و تحریک کننده تر می کند و بر زیبایی او می افزاید .

یک دختر در حالت نشسته و هنگامی که ثابت و بی حرکت است ، سنگین تر و مغرور تر و خاص تر به نظر می آید . اما در حالت ایستاده و وقتی که در حال راه رفتن است ، عادی تر و معمولی تر به نظر می آید و عواملی مانند قد و ایراد و اشکال های بدن و اشکال های راه رفتن ، نمایان می شود . تکان خوردن بدن و باسن و سینه ، این غرور و عجیب بودن و خاص بودن را از بین می برد .


در حالت خوابیده و دراز کش نیز ، یک دختر به میزان زیادی معمولی و عادی به نظر می آید و آن حالت خاص بودن و عجیب بودن و غرور ، تقریبا کامل از بین می رود و یک حالت خودمانی تر و بسیار معمولی ایجاد می شود .

پس با توجه به تمامی این عوامل ، حالت نشسته ، یک دختر را جالب تر و خاص تر و مغرور تر و سنگین تر و تحریک کننده تر نشان می دهد و این حالات و ویژگی ها را افزایش می دهد . در حالی که ممکن است در واقعیت این گونه نباشد .

هیچ نظری موجود نیست: