۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

چگونه قدر بدن خوب خود را بدانیم ؟



اگر بدن خوب و خوش فرمی دارید و خوش هیکل هستید ، یا قسمتی از بدن شما بسیار خوب و خوش فرم است (مانند باسن ، سینه ، آلت و... ! ) شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که باید قدر بدن خود را بدانید . شاید هم دیگران به شما گفته باشند : بدن خوبی داری ... قدرشو بدون !

اما واقعا قدر دانستن چیست ؟ چگونه می توان قدر بدن را دانست و در دوران کوتاه جوانی از آن به بهترین نحو استفاده کرد و بیشترین لذت را از آن برد ؟ در ادامه روش ها و نکاتی برای این کار بیان می شود . بعضی از این نکات با فرهنگ ایرانی مطابق نیست ، اما در سراسر جهان ؛ مطابق آن عمل می شود . جهانی فکر کنید .

1 - مراقب سلامتی خود باشید :

احتیاط کنید تا به شما آسیب جسمی وارد نشود . از خیابان با دقت رد شوید . از پل عابر پیاده استفاده کنید . ورزش های خطرناک انجام ندهید و در موقعیت های خطرناک قرارنگیرید . شغل های خطرناک انتخاب نکنید . بازی های خطرناک انجام ندهید . حتی الامکان سوار هواپیما و کشی نشوید . با احتیاط رانندگی کنید .از هر موقعیت خطرناکی دوری کنید .

2 – لباس های خوب بپوشید :

تا می توانید لباس های خوش رنگ و خوب ، تنگ ، چسبان ، تحریک کننده و بدن نما بپوشید . با این کار بدن زیبای خود را به رخ دیگران می کشید و می توانید آن را بهتر نمایش دهید .

3 – به خودتان برسید :

به ظاهر خودتان برسید . آرایش کنید . عطر بزنید . بدن و صورت خود را اصلاح کنید . مو های خود را آرایش و مرتب کنید یا رنگ کنید . اگر دختر هستید لاک بزنید . از زیور آلات استفاده کنید . با این روش ها و کار های مشابه ، شما بهتر ، زیبا تر و بسیار جذاب تر خواهید شد .

4 – از خود زیاد عکس و فیلم بگیرید :

تا می توانید از خود عکس و فیلم بگیرید . از دیگران هم بخواهید دائما از شما عکس و فیلم بگیرند و در اینترنت و فیس بوک و... بگذارند . جوانی و زیبایی کوتاه و زود گذراست و با این کار ، شما هم جوانی و زیبایی خود را در عکس ها و فیلم ها ماندگار می کنید و هم آن را با دیگران به اشتراک می گذارید .

5 - با همسر خود روابط جنسی زیاد داشته باشید :

تا آنجا که می توانید با همسر خود رابطه جنسی داشته باشید . همچنین با انواع دیگر روابط مانند روابط سافت ، رابطه ارباب و برده و BDSM ، عشقبازی ، فتیش ، دکتر بازی و سایر روابط خاص آشنا بشوید و درباره آن ها مطالعه کنید و این روابط را در زندگی خود داشته باشید . از روابط خود عکس و فیلم تهیه کنید و آن ها را ماندگار کنید و مرور کنید . به یاد داشته باشید که عمر کوتاه است و همه انسان ها پس از گذشت چند سال می میرند و به زیر خاک می روند . حال تصمیم با شما است که از این زندگی کوتاه لذت ببرید یا نه .

6 – در اجتماع زیاد حضور داشته باشید :

در کنار کار و شغل خود ، در اجتماع نیز حضور زیادی داشته باشید . در خانه نمانید و خود را در حصار خانه حبس نکنید . حتی اگر دوست های صمیمی ندارید ، به بیرون بروید . در مکان ها مختلف مانند پارک ها ، پاساژ ها ، رستوران ها ، و... بروید و قدم بزنید و خودتان را بروز دهید . اجازه بدهید دیگران شما را ببینند .

7 – مدل شوید :

اگر شرایط و امکانات این مورد را دارید ، می توانید مدل شوید . اجازه بدهید که از شما عکس ها و فیلم های مختلفی به صورت با لباس ، بدون لباس ، در حالت تنبیه و شکنجه و بسته شده و... گرفته شود و این عکس ها در اینترنت و مجلات و... پخش شود . با این روش شما کاملا ماندگار خواهید شد و توسط افراد زیادی دیده می شوید . حتی می توانید به صورت ناشناس مدل شوید . یعنی چهره و صورت شما در عکس ها مشخص نباشد .

هیچ نظری موجود نیست: