۱۳۹۳ آبان ۱۲, دوشنبه

نجات منشی جوان ، قبل از انفجار مثانه



گروه امداد ، دیروز یک دختر جوان را که منشی یک شرکت بود ، از وضعیتی وحشتناک نجات دادند .

به گفته همسایگان ، حدود ساعت نه شب از یکی از واحد های اداری صدای گرفته جیغ یک دختر جوان به گوش می رسید . همسایگان با گروه امداد تماس گرفتند و این گروه با شکستن در ورودی ، وارد شرکت شدند .

به گفته یکی از شاهدان ، یک دختر جوان و بسیار زیبا که منشی آن شرکت بود ، با دست و پا و دهان بسته روی زمین افتاده بود و به شدت تقلا می کرد . دختر جوان ، لباس پارچه ای اداری سرمه ای تنگ به تن داشت . اما شلوار و شورت او تا نیمه پایین کشیده شده بود .

روی آلت تناسلی دختر با چند لایه چسب نواری پهن که چسب کارتن بودند ، محکم و کامل چسب زده شده بود . تعداد 8 بطری آب معدنی خالی نیز در کنار دختر جوان افتاده بود .

یکی از ماموران امداد می گوید با صحنه بسیار عجیبی مواجه شده بودند و دقیقا نمی دانستند چه اتفاقی افتاده است . 8 بطری آب معدنی خالی چه معنایی می تواند داشته باشد ؟

دختر جوان که هیکل بسیار خوش فرم و زیبایی هم داشت ، به شدت تقلا می کرد و عرق می ریخت . یکی از ماموران دهان دختر را که با چسب محکم بسته شده بود باز کرد . دختر به محض باز شدن دهانش فریاد زد : شاااش ... شاااش .... شااااش ....
و ناگهان همه فهمیدند که چه بلایی به سر دختر آمده است .

یک فرد متجاوز و روانی ، بعد از پایان ساعت اداری و زمانی که همه از شرکت خارج شده بودند و دختر جوان نیز در حال آماده شدن برای خروج بوده ، وارد شرکت شده است .

فرد متجاوز دست و پای دختر را بسته ، شلوار و شورت او را پایین کشیده و روی آلت تناسلی و مسیر ادرار او چسب زده است و دختر را شاشبند کرده است .

سپس دختر را با دست و پای بسته مجبور کرده تا 8 بطری آب را کامل بنوشد . او به زور و با شکنجه ، 8 بطری آب را به دختر خورانده است و تلاش دختر نیز بی فایده بوده است . سپس دهان دختر را نیز چسب زده و او را به حال خود رها کرده است .

منشی جوان 4 ساعت در همین وضعیت باقی مانده بود و مثانه اش کاملا پر شده بود و در حال انفجار بوده است .

پس از باز کردن دهان دختر و فریاد های او ، یکی از افراد چسب روی آلت تناسلی او را بر می دارد . ناگهان دختر جوان شروع به جیغ زدن می کند و ادرار با فشار و شدت بسیار زیادی از آلت تناسلی او به بیرون فواره می زند . دختر عاجز و ناتوان ، جیغ می زند و می لرزد و شاش با فشار خارج می شود و به اطراف می پاشد .
 
یکی از همسایگان که شاهد ماجرا بوده است می گوید که تا به حال صحنه ای به این وحشتناکی در زندگی خود ندیده بوده است . دختر بیچاره چندین ساعت با مثانه پر از شاش و در حال انفجار باقی مانده بود . همانطور که ادرار از بدن دختر فواره می زد و با فشار خارج می شد ، دختر به شدت تکان می خورد و خود را به در و دیوار می کوبید و کسی نمی توانست او را مهار کند . حتی سر دختر چند بار به میز و صندلی ها خورد ، ولی آنقدر ادرار داشت که چند دقیقه با فشار و جیغ زدن ، شاش او به بیرون می پاشید و سپس با حالتی شبیه به تشنج ، بیهوش شد و از حال رفت . حتی وقتی دختر بیهوش شده بود نیز ، هر چند ثانیه بدنش دچار پرش می شد و مقداری شاش از آلت او به بیرون می ریخت .
 
فرد متجاوز ، دختر را شاشبند کرده بوده و وحشتناک ترین شکنجه را روی او انجام داده بود .

گزارش ها حاکی از آن است که دختر جوان بعد از این فاجعه ، کاملا دیوانه شده و عقل و حواس خود را از دست داده است . دختر جوان و زیبا دچار لکنت زبان شده و کنترل ادرار خود را نیز کاملا از دست داده است و مجبور است از پوشک استفاده کند . دختر جوان متولد سال 1370 در تهران است . قد او 175 و وزن او 72 کیلو است . او قبلا به عنوان مدل لباس عروس و مدل لباس های زیر برای استودیو های مختلف کار می کرده است .

متاسفانه این دختر بر اثر این فاجعه ، شغل های خود را از دست داد و سلامتی او نیز نابود شد . او شب ها کابوس ادرار و شاش می بیند و کاملا دیوانه و روانی شده است .


توضیح : جدی نگیرید ! این یک مطلب خیالی بود .

هیچ نظری موجود نیست: