۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

ارتباط دامن و لباس کوتاه با دیده شدن شورت

پوشیدن دامن کوتاه یا لباس کوتاه ، با دیده شدن شورت رابطه مستقیمی دارد .

دختران و زنانی که دامن کوتاه یا لباس های کوتاه می پوشند ، معمولا بر اثر فعالیت های اجتماعی ، شورت های آن ها نمایان می شود و دیگران می توانند به راحتی شورت آن ها را ببینند .

در مجالس و میهمانی ها یا پارتی ها ، دخترانی که لباس کوتاه یا دامن کوتاه دارند ، بیشتر از همه در معرض توجه عموم قرار دارند . این دختر ها ، هنگامی که با لباس و دامن کوتاه خود روی صندلی می نشینند یا می رقصند یا می ایستند ، ممکن است شورت شان به راحتی دیده شود .

خود این دختران هم می دانند که همچین مساله ای وجود دارد و بعضی از آن ها عمدا و به خاطر جلب توجه کردن و به خاطر این که شورت شان دیده شود ، لباس های خیلی کوتاه می پوشند .

در شهر و در کشور های دیگر که زنان با لباس های معمولی و یا کوتاه به خیابان ها می آیند ، ممکن است در ساعات مختلف روز و در مکان های مختلف مثل کتابخانه ها ، مدارس و دانشگاه ها ، محل های خرید و... بر اثر انجام حرکات مختلف مانند نشستن ، راه رفتن ، بالا بردن دست برای برداشتن و گذاشتن اشیا ، وزیدن باد در خیابان و بالا رفتن دامن و یا لباس کوتاه و... شورت شان دیده شود .

به همین دلیل به چنین افرادی توصیه می شود که از شورت های مشکی استفاده کنند که حالت بهتر و زیبا تر و رسمی تری دارند . در مجالس و میهمانی ها هم پوشیدن شورت های رنگی و فانتری توصیه می شود . در مدارس ، ادارات و دانشگاه ها بهتر است شورت های ساده سفید یا معمولی پوشیده شود .

در مجموع ، اگر دختر یا خانمی احساس می کند که بر اثر لباسی که پوشیده ، ممکن است شورت او توسط دیگران دیده شود ، باید شورت مناسب و زیبایی را بپوشد تا آبروی او حفظ شود !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مطالبت خیلی خوب بود
به نوشتن ادامه بده
متاسفانه ایران طراح و تولید کننده مناسب شورت نداره