۱۳۹۳ خرداد ۱۴, چهارشنبه

شلوار فاق کوتاه چیست و چه کاربردی دارد ؟



شلوار فاق کوتاه همانطور که از نام آن پیداست ، دارای فاق یا خشتک کوتاهی می باشد . این شلوار ها در گذشته کمتر استفاده می شد . اما امروزه بسیار بیشتر تولید و پوشیده می شود . هم پسران و هم دختر ها از شلوارهای فاق کوتاه استفاده می کنند .
نوع عمده این شلوار ها ، شلوار های جین فاق کوتاه هستند . کوتاه بودن فاق شلوار ، باعث می شود که بدن زیبا تر ، تحریک کننده تر و جالب تر به نظر برسد . مخصوصا ناحیه زیر شکم ، آلت تناسلی و باسن ، با پوشیدن این نوع شلوار ها بسیار جذاب تر و قشنگ تر و کوچک تر به نظر می رسد .

پوشیدن شلوار های جین فاق کوتاه همچنین بسیار سخت و اذیت کننده است . این شلوار ها معمولا ناراحت و عذاب آور هستند . هنگام نشستن ، بالای باسن ممکن است از پشت شلوار بیرون بزند و خشتک شلوار نیز محکم به آلت تناسلی می چسبد و انسان احساس می کند که شلوارش دارد از پایش می افتد و چیزی نمانده که شلوارش در بیاید ! با این شلوار ها نمی توان هر شورتی را پوشید . شورت باید تنگ و چسبان باشد تا زیر شلوار جا بشود .

شورت باید سنگین و رسمی باشد ! چون ممکن است بر اثر نشستن یا حتی راه رفتن دیده شود و از شلوار بیرون بزند . درباره اینکه شورت سنگین یا رسمی چیست ! بعدا صحبت خواهد شد . پوشیدن شلوار جین فاق کوتاه توسط دختران به یک مد تبدیل شده است . گاهی رقابت بر سر هر چه کوتاه تر شدن فاق شلوار ها ایجاد می شود و دختران مجبور می شوند شلوارهایی با فاق بسیار کوتاه را در دانشگاه و محل کار و برای بیرون رفتن و... بپوشند . در فصل تابستان ، پوشیدن این شلوار ها بسیار عذاب آور تر است و برای دختران نوعی شکنجه به حساب می آید . بر اثر گرما بدن عرق می کند و شورت و شلوار کاملا با بدن می چسبد و خیس عرق می شود .

وقتی فاق شلوار بسیار کوتاه باشد و جنس شلوار هم جین تنگ و چسبان باشد ، این حالت شدید تر می شود و دختر در عذاب شدیدی قرار می گیرد . مخصوصا هنگام نشستن در وضعیتی ناراحت ، تمام این موارد تشدید می شوند . مانند نشستن ترک موتور ، نشستن داخل اتوبوس ، مترو ، کلاس درس ، صندلی های محل کار و... که شلوار جین فاق کوتاه نشستن را مشکل می کند .اما انسان ها و دختران معمولا جلوه و ظاهر را بر راحتی و آسوده بودن برتری می دهند و سختی و عذاب را به جان می خرند و شلوار های فاق کوتاه می پوشند .

دختری می گفت : وقتی شلوار لی فاق کوتاه می پوشم ،سر کلاس احساس می کنم که شلوارم داره از پام میفته !

دختر دیگری می گفت : وقتی با شلوار لی فاق کوتاه شورت نپوشم خیلی اذیت میشم و شلوار به آلتم می سابه و اذیتم می کنه . وقتی هم شورت می پوشم ، شورتم همش از بالای شلوار می زنه بیرون و ضایع میشه .

پوشیدن این شلوار ها با کمربند ، مخصوصا کمربند های براق ؛ ظاهر و بدن را بسیار زیبا و جالب می کند . اصولا با اینکه این شلوار ها بسیار عذاب آور هستند ، عده زیادی آن ها را می پوشند و این افراد همواره در عذاب هستند . اگرچه ممکن است به پوشیدن این شلوار های فاق کوتاه عادت کنند .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

نبودی. بیا بیشتر بنویس
این مطلب جدیدت از قبلیا ضعیف تر بود