۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

ارتباط دامن و لباس کوتاه با دیده شدن شورت

پوشیدن دامن کوتاه یا لباس کوتاه ، با دیده شدن شورت رابطه مستقیمی دارد .

دختران و زنانی که دامن کوتاه یا لباس های کوتاه می پوشند ، معمولا بر اثر فعالیت های اجتماعی ، شورت های آن ها نمایان می شود و دیگران می توانند به راحتی شورت آن ها را ببینند .

در مجالس و میهمانی ها یا پارتی ها ، دخترانی که لباس کوتاه یا دامن کوتاه دارند ، بیشتر از همه در معرض توجه عموم قرار دارند . این دختر ها ، هنگامی که با لباس و دامن کوتاه خود روی صندلی می نشینند یا می رقصند یا می ایستند ، ممکن است شورت شان به راحتی دیده شود .

خود این دختران هم می دانند که همچین مساله ای وجود دارد و بعضی از آن ها عمدا و به خاطر جلب توجه کردن و به خاطر این که شورت شان دیده شود ، لباس های خیلی کوتاه می پوشند .

در شهر و در کشور های دیگر که زنان با لباس های معمولی و یا کوتاه به خیابان ها می آیند ، ممکن است در ساعات مختلف روز و در مکان های مختلف مثل کتابخانه ها ، مدارس و دانشگاه ها ، محل های خرید و... بر اثر انجام حرکات مختلف مانند نشستن ، راه رفتن ، بالا بردن دست برای برداشتن و گذاشتن اشیا ، وزیدن باد در خیابان و بالا رفتن دامن و یا لباس کوتاه و... شورت شان دیده شود .

به همین دلیل به چنین افرادی توصیه می شود که از شورت های مشکی استفاده کنند که حالت بهتر و زیبا تر و رسمی تری دارند . در مجالس و میهمانی ها هم پوشیدن شورت های رنگی و فانتری توصیه می شود . در مدارس ، ادارات و دانشگاه ها بهتر است شورت های ساده سفید یا معمولی پوشیده شود .

در مجموع ، اگر دختر یا خانمی احساس می کند که بر اثر لباسی که پوشیده ، ممکن است شورت او توسط دیگران دیده شود ، باید شورت مناسب و زیبایی را بپوشد تا آبروی او حفظ شود !

۱۳۹۲ بهمن ۱, سه‌شنبه

چرا شورت دختران معمولا تنگ است ؟

اگر دقت کرده باشید ، معمولا شورت دختران تنگ و چسبان است . یعنی چه دختران جوان و چه دختران نوجوان و حتی خانم هایی که سن بالا تری دارند ، معمولا همیشه شورت های تنگ و چسبان و اسلیپ می پوشند .

این موضوع حتی به یک عادت و یک کلیشه تبدیل شده است . تقریبا همه عادت کرده اند که اگر یک دختر شلوارش را دربیاورد ، حتما در زیر آن یک شورت تنگ اسلیپ چسبان باشد . تصور کردن یک دختر با شورت گشاد ، شورت مامان دوز یا شورت پاچه دار بسیار سخت است و در ذهن هر کسی نمی گنجد !

اما دلیل علمی برای این مساله چیست و چرا اینگونه است ؟ در ادامه ، به بعضی از این دلایل اشاره می کنیم .


کلیشه ای شدن و تقلید کور کورانه

مادران از دوران کودکی ، شورت های اسلیپ تنگ و چسبان به پای دختران خود می کنند . دختران ، این شورت ها را در پای دوستان و همکلاسی های خود می بینند و درباره آن صحبت می کنند . در عکس ها و فیلم ها و... هم همیشه این نوع شورت ها دیده می شود . پس یک دختر ، از روی تقلید کورکورانه و از روی عادت و کلیشه ، همیشه برای خودش شورت اسلیپ و تنگ و چسبان می خرد و می پوشد !


تنگ بودن شلوار ها

این روز ها ، شلوار های دختران بسیار تنگ است . اکثر دختر های شلوار های لی بسیار تنگ و چسبان یا شلوار های کتان تنگ و یا ساق شلواری و... می پوشند . یک شورت گشاد ، نمی تواند به خوبی در زیر این شلوار ها جای بگیرد و انسان را اذیت می کند . مخصوصا بیشتر این شلوار ها ، فاق های بسیار کوتاهی دارند و اگر شورت گشاد باشد ، لبه های آن ممکن است بیرون بزند و قابل مشاهده باشد . اصولا یک شورت گشاد ، در زیر یک شلوار بسیار تنگ ، جا نمی گیرد و این یک قانون است !
به همین دلیل ، بیشتر دختر ها به دلیل تنگ بودن شلوار مجبور می شوند شورت های بسیار تنگ و چسبان به همراه آن بپوشند .


محکم ایستادن شورت بر روی پا

اگر شورت دختران گشاد باشد ، بر اثر راه رفتن ، نشستن ، دویدن و... کم کم شل شده و از پای آن ها پایین می آید . لیز خوردن شورت و پایین آمدن آن برای یک دختر ، حالت نا خوشایندی را ایجاد می کند . ممکن است شلوار هم به همراه آن پایین بیاید ! به همین دلیل ، دختران شورت های تنگ و چسبان می پوشند تا کاملا در جای خود محکم بایستد و در طول روز و در حین کار و... از پای آن ها پایین نیاید .
البته خود شلوار و شورت باز هم ممکن است پایین بیاید . مخصوصا اگر شلوار فاق کوتاه باشد . به همین دلیل ، گاهی در خیابان دخترانی را می بینیم که شلوار خود را محکم بالا می کشند و به همراه آن ، یک حرکت خاص زیگزاک مانند با باسن خود انجام می دهند و باسن خود را محکم و سریع به چپ و راست حرکت می دهند ، تا شلوار تنگ شان را بالا بکشند و در موقعیت صحیح خود قرار دهند !


وجود نوار بهداشتی داخل شورت

چون دختران از نوار بهداشتی استفاده می کنند و هر ماه ، چند روز باید از نوار بهداشتی در داخل شورت خود استفاده کنند ، تنگ بودن شورت باعث می شود که نوار بهداشتی کاملا در جای خود و روی آلت تناسلی آن ها قرار بگیرد و حرکت نکند و لیز نخورد . اگرچه خود نوار بهداشتی گاهی اوقات دارای چسب می باشد ، اما تنگ بودن شورت نیز به این امر کمک می کند .


دلایل دیگر

دلایل دیگری نیز برای تنگ بودن شورت دختران وجود دارد . مثلا در زمستان با شورت تنگ ممکن است احساس گرما کنند . بعضی ها ممکن است عادت داشته باشند که همیشه شورت را بر روی پا و آلت تناسلی خود حس کنند . شورت تنگ ممکن است نوعی احساس خاص امنیت و آرامش و محفوظ بودن را برای بعضی از دختران به همراه داشته باشد و این حس را به آن ها القا کند که در امنیت هستند و کسی یا چیزی به آت تناسلی آن ها دسترسی ندارد .

شورت تنگ از ورود گرد و غبار و یا احتمالا باکتری و ویروس و میکروب به داخل شورت جلوگیری می کند . شورت تنگ دختران همچنین از خروج ترشحات ناخواسته آلت تناسلی به بیرون و خیس شدن شلوار کمک می کند . اگر چه ضخامت شورت هم در این مورد مهم است .

شورت گشاد ممکن است در حین راه رفتن حس شود و این حس شدن ، ممکن است دختران را اذیت کند . ممکن است لبه های آن در راه رفتن و نشستن باعث اذیت و آزار شود . مخصوصا لبه های شورت های ضخیم و گشاد ، هنگام نشستن انسان را اذیت می کند و خسته کننده است .

آیا دلایل دیگری نیز برای تنگ بودن شورت دختران وجود دارد ؟

۱۳۹۲ دی ۱۷, سه‌شنبه

ساق شلواری چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از لباس هایی که این روز ها مد شده است ساق شلواری است . ساق شلواری ، نام های دیگری نیز دارد و انواع دیگری را نیز شامل می شود . مانند ساپورت ، ساق ، لگ و ... . اما همه این نام ها ، به یک چیز ثابت اشاره دارند .

ساق شلواری پوششی است که مانند شلوار بر پای انسان پوشانده می شود و معمولا دختر ها از آن استفاده می کنند . این پوشش نازک و چسبان است و به صورت کامل به بدن و به پاها می چسبد . از جنس های بسیار مختلف و متنوعی در ساخت آن استفاده می شود و رنگ ها و طرح های بسیار زیاد و نا محدودی را دارا می باشد که همه ما ، در خیابان ها شاهد آن هستیم .

ساق شلواری در چند سال پیش ، نوعی لباس برای داخل خانه بود . اما با ضخیم تر شدن و طرح دار شدن آن و با پیشرفت مد ، کم کم به خیابان ها وارد شد . حتی در فصل زمستان نیز ، با وجود سردی هوا ، ساق شلواری پوشیده می شود .

ساق شلواری ، پای دختران را جذاب تر و زیبا تر جلوه می دهد و در نگاه اول ، به نظر بسیار زیبا و خاص و تحریک آمیز می آید . اما چرا ساق شلواری این گونه است ؟ ساق شلواری چه ویژگی هایی دارد و با شلوار های جین و... چه فرقی دارد ؟

 بعضی از ویژگی های ساق شلواری :

نازک بودن :

ساق شلواری ، بسیار نازک است . حتی از شلوار های کتان و چسبان هم نازک تر است . به همین دلیل گاهی پای انسان از روی آن دیده می شود . مخصوصا در زمان هایی که یک دختر می نشیند و قسمتی ازساق شلواری مانند بالای زانو یا ران ، کشیده می شود . به این حالت ، سایه انداختن می گویند . یعنی سایه پا آشکار شده است .

چسبان بودن :

ساق شلواری بسیار چسبان است و کاملا به پا ها می چسبد . به همین دلیل فرم پاها به صورت کامل نشان داده می شود . اگر ساق شلواری خیلی تنگ باشد ، می تواند ماهیچه ها و پاهای شل و ول ! و کمی نا فرم را حالت داده و آن ها را بسیار بهتر و تحریک آمیز تر نشان دهد .


ارتجاعی بودن :


ساق شلواری کاملا حالت ارتجاعی و کشسانی دارد . یعنی کش می آید ! و به فرم دقیق پاهای انسان در می آید . وقتی انسان راه می رود ، به طور طبیعی عضلات و ماهیچه های پاها و ران های اون تکان تکان می خورند و اندکی موج دار می شود . این تکان خورد و موج دار شدن را با دقت کردن به راه رفتن افرادی که پا های آن ها لخت است می تواند به وضوح مشاهده کرد .

وقتی که یک نفر شلوار می پوشد ، شلوار به دلیل سفت بودن و ضخیم بودن ، جلوی این تکانش های موضعی را می گیرد . اما ساق شلواری با دارا بودن خاصیت کشسانی ، می تواند این تکان های عضلات را مخصوصا در قسمت ساق پا و ران ها و بالای ران و باسن را به خوبی نمایش دهد و در معرض دید عموم بگذارد .

در فرهنگ عامه ، به این حالت لمبر زدن باسن یا ران گفته می شود . ساق شلوار این لمبر زدن ها را کاملا نمایش می دهد و در برابر آن ها کمترین مقاومت را از خود نشان می دهد . این به دلیل کم بودن خاصیت مقاومت کشسانی این لباس می باشد .


دارا بودن رنگ ها و طرح های مختلف :

ساق شلواری با دارا بودن طرح ها و رنگ های نا محدود ، می تواند پاهای انسان را بسیارزیبا و خاص و قشنگ نشان دهد . اگر شما یک آجر را از کنار یک ساختمان بردارید و آن را با یک کاغذ کادوی بسیار قشنگ کادو کنید و به کسی بدهید ، طرف بسیار ذوق می کند و فکر می کند که شما عجب کادوی خوب و خفنی برایش خریده اید ! اما وقتی بازش می کند با آجر مواجه می شود !

ساق شلواری نیز دقیقا همین گونه است . دخترانی که پاهایی معمولی دارند ، با پوشیدن ساق شلواری پاهای خود را بسیار عالی تر از چیزی که هست نشان می دهند . ساق شلواری ، علاوه بر زیبا نشان دادن پا ، شما را از آن چیزی که در زیر آن است غافل می سازد .

شما اصلا و ابدا نمی دانید که رنگ پوست پای طرف چگونه است ؟ پاهای او چقدر مو دارد یا چقدر خال و کک و مک و ضایعات پوستی ، جای بخیه یا جراحی ، آکنه ، پینه ، جای سوختگی و... دارد . ساق شلواری دقیقا مانند یک کاغذ کادوی خوش خط و خال ، شما را فریب می دهد .


یکی از معایب ساق شلواری این است که ممکن است شورت شما را نمایان کند . به دلیل نازک بودن و یا کش آمدن ، ممکن است شورت شما دیده شود . حتی ممکن است چیز های دیگری مانند نوار بهداشتی ، یا لبه های نوار بهداشتی و... نیز دیده شوند . باید مواظب این سوتی ها بود !

نظر شما درباره ساق شلواری و بقیه ویژگی های آن چیست ؟!