۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

شورت مناسب برای خوابیدن

شورت مناسب برای خوابیدن چه نوع شورتی است ؟

در هنگام خواب شبانه ، یکی از مسائل مهم ، پوشیدن لباسی راحت است . لباسی که بتوان به راحتی در آن خوابید و انسان را اذیت نکند .

لباس هایی که برای بیرون رفتن و مجالس و میهمانی ها و... استفاده می شوند ، معمولا لباس های راحتی نیستند . به همین دلیل لباس های مخصوص خانه و لباس های راحتی به وجود آمده اند تا انسان بتواند در خانه راحت و آزاد باشد .

اما خوابیدن ، حالتی است که انسان باید راحت ترین حالت ممکن را داشته باشد . عده از مردم برای خوابیدن ، لباس های خود را در می آورند و لخت می خوابند . عده ای هم لباس های روی خود را در می آورند و با لباس زیر می خوابند . بعضی ها هم برای خواب ، لباس جداگانه دارند و با لباس خواب می خوابند .

اما عده ای نیز هستند که برای خوابیدن ، فقط لباس های زیر خود را در می آورند . برای این که هنگام خواب راحت تر باشند و چیزی آن ها را اذیت نکند ؛ لباس زیر خود را مانند شورت و یا سوتین در می آورند و بدون آن ها می خوابند .

البته بعضی موارد هم وجود دارد که افراد برای خوابیدن هم لباس های زیر مخصوص و جداگانه ای دارند . برای مثال شورت مخصوص یا سوتین مخصوص برای خوابیدن . به طوری که در هنگام خواب هم لباس زیر داشته باشند و هم اذیت نشوند و راحت باشند .

زیرا در آوردن لباس زیر به هنگام خوابیدن ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد . مثلا اگردر هنگام خواب از آلت تناسلی ترشحاتی رخ دهد یا مواردی از این قبیل پیش بیاید ، وجود لباس زیر مانند شورت موثر است .

یا بعضی از دختران و زنانی که سینه های بزرگی دارند ، اگر در هنگام خواب سوتین نبندند سینه های بزرگ ، آن ها را اذیت می کنند . یا بعضی از پسران و مردانی که آلت تناسلی بزرگی دارند نیز ممکن است هنگام خواب و هنگام نپوشیدن شورت اذیت شوند !

به همین دلیل ، گزینه بهتر این است که در هنگام خوابیدن ، شورت و یا سوتین راحت و آزادی پوشید . مانند شورت های گشاد تر ، شورت های نخی و شورت هایی که کش تنگ و یا کش پهن و چسبانی ندارند ، برای خواب مناسب تر هستند . همینطور شورت های دخترانه ای که روی آنها دوخت ها و ملیله دوزی و پولک و دکمه های اضافی قرار ندارد و صاف و نازک و هموار هستند ، برای خواب مناسب هستند .

این مطلب ادامه دارد و در آینده تکمیل می شود .
 
 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خوشحالم هنوز به نوشتن مطلب ادامه می دهید لطفا زود به زود مطلب بگذارید