۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

انواع شورت - قسمت دوم

به غير از شورت هايي كه در اين قسمت نام برده شد ، شورت هاي ديگري نيز وجود دارد :

شورت لامبادا - شورت بيكيني - شورت بلند - شورت تانگا يا شورت تنگ - شورت جي استرينگ - شورت تي - شورت پنتي - شورت باكسر - شورت اسليپ - شورت بريف - شورت جاك استراپ يا جك استرپ

۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

مدفوع شناسي : مدفوع صبحگاهي

اخ و تف راه نندازين ! چون ان و مدفوع ، چيزي است كه همه انسان ها با آن سر و كار دارند و خود شما هم هر روز آن را توليد مي كنيد !

غذايي را كه در هنگام شب مي خوريم ، تبديل به مدفوع يا همان ان شده ! و صبح ها وقتي از خواب بيدار مي شويم ، از بدن ما دفع مي شود . وقتي كه در خانه هستيد ، با ان صبحگاهي مشكلي نداريد . اما وقتي كه صبح زود بخواهيد از خانه خارج شويد ، ممكن است كه اين ان براي شما مشكل ايجاد كند . مثلا در خيابان انتان بگيرد و ندانيد كه چه كار كنيد !

در زير ، به نكاتي اشاره مي شود كه مشكل شما را با ان صبحگاهي به حداقل مي رساند !

1 - ان صبح ، معمولا در ساعت 5 صبح آماده دفع مي شود ! بنابراين ، اگر قبل از ساعت 5 صبح قصد خروج از منزل را داريد ، با خيال راحت از منزل خارج شويد .

2 - اگر از ساعت 5 صبح به بعد خواستيد از خانه خارج شويد ، حتما قبل از خروج ، يك بار تست ان را انجام دهيد . تست ان يعني اينكه حتي اگر احساس دفع مدفوع نمي كنيد ، باز هم به توالت برويد و يك زور امتحاني بزنيد . شايد ان داشته باشيد و خودتان ندانيد !

3 - تمام توالت هاي موجود در مسير خود را شناسايي كنيد تا بتوانيد در صورت لزوم به آن ها مراجعه كنيد . بهتر است مكان هايي را كه مي توان از آن ها به عنوان توالت ضروري استفاده كرد را نيز شناسايي كنيد . مانند ديوار هاي خرابه و....

4 - اگر قصد خروج از منزل بعد از ساعت 6 صبح را داشتيد ، حتما بايد در خانه عمل ريدن را انجام دهيد . چون از اين ساعت به بعد ، به احتمال زياد ان شما آماده است !

5 - از پرسيدن اين كه توالت كجا است ؟ نترسيد . اگر در اتوبوس يا وسايل حمل و نقل عمومي هم هستيد ، باز هم مي توانيد از ديگران درباره نزديك ترين توالت سوال كنيد . هميشه به خاطر داشته باشيد كه انسان هايي كه شما از آن ها خجالت مي كشيد ، افرادي گذري و عبوري هستند و شما را نمي شناسند و شما هم ديگر آن ها را نمي بينيد . پس از ديگران سوال كنيد و نترسيد !

6 - هميشه قبل از خروج از منزل ، تست ادرار را هم انجام دهيد . تست ادرار دقيقا مشابه با تست ان مي باشد و هميشه بايد اجرا شود !

۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

آموزش خريدن شورت - قسمت اول

يكي از موارد بسيار مهم در حيطه شورت ، خريدن شورت است . چون اگر شما شورت نخريد ، پس شورتي نخواهيد داشت !

بعضي از افراد از خريدن شورت خجالت مي كشند و اين امر كاملا طبيعي است . چون شورت يكي از خاص ترين و در عين حال ضروري ترين البسه انسان است . در سال هاي اخير ، واردات شورت از كشورهاي همسايه نيز به شدت رواج پيدا كرده . به طوري كه در بازاي هاي مرزي ، بيشترين كالايي كه به صورت عمده و يا جزيي خريد و فروش مي شود ، شورت است ! چون واردات و فروش آن هيچ مشكلي ندارد و جاي كمي اشغال مي كند و همه انسان ها در 24 ساعت شبانه روز به شورت احتياج دارند . مثلا خود شما كه الان داريد اين نوشته رو مي خونيد ، به احتمال زياد يكي از همين شورت ها در پاي شما است !

در مورد خريد شورت ، به نكاتي اشاره مي شود كه بسيار مهم هستند و رعايت آن ها ، شما را به يك خريد موفقيت آميز و راضي كنند مي رساند ! :

از فروشگاه هاي بزرگ خريد كنيد :

براي خريد شورت بهتر است كه از يك فروشگاه بزرگ خريد كنيد . البته من در ايران هنوز فروشگاهي رو نديده ام كه شورت رو توي قفسه ها يا در مكان خاصي گذاشته باشند تا مشتري خودش اون ها رو برداره . توي بيشتر فروشگاه هاي بزرگ ايران ، قسمت فروش شورت يك قسمت جداگانه است كه يك فروشنده جداگانه دارد . حتي در فروشگاه هايي مثل شهروند كه خيلي به آزادي مشتري اهميت مي دهند نيز ، با اين كه شورت ها در قسمت عمومي فروشگاه گذاشته شده ، اما باز هم وقتي كه شما نزديك شورت ها مي شويد ، يك فروشنده مثل اجل معلق بر شما نازل مي شود تا مثلا شما را در خريد شورت ياري كند ! پس فعلا بايد فكر خريد شورت ، بدون مواجهه با فروشنده را از فكر خود بيرون كنيم !

خريد خود را با يك سوال آغاز كنيد :

بهتر است كه نوع شورتي را كه مي خواهيد بخريد از قبل تعيين كنيد و بعد از نزديك شدن و بررسي شورت ها ، خريد خود را با يك سوال شروع كنيد . مثلا : آقا اين شورت ها دونه ايه يا بسته ايه ؟ (اين سوال يكي از متداول ترين سوال ها در هنگام خريد شورت است كه عده زيادي آن را به كار مي برند ) .

نمونه سوال هاي ديگر به شرح زير مي باشد :

مدل هاي اسليپ تون كدوم ها هستند ؟
مدل هاي پادار كجا است ؟
از اين مدل ، رنگ ديگرش رو داريد ؟
اين ها سايز بندي هم دارند يا فقط تك سايز هستند ؟ و....

بعد از انتخاب شورت ، مي توانيد از جمله : " دو تا از همين بذارين من ببرم " استفاده كنيد . همچنين بهتر است كه شورت را به صورت تكي نخريد و حد اقل دو شورت بخريد . (هم براي استفاده در آينده و هم براي رعايت عرف اجتماعي !)

لازم به ذكر است كه بهتر است جنسيت فروشنده شورت و لباس زير ، با جنسيت خريدار يكي باشد . در بيشتر فروشگاه هاي لباس زير زنانه اين امر رعايت مي شود ، اما در مورد شورت هاي مردانه ، اين مورد كمتر رعايت مي شود . مثلا اگر شما يك پسر باشيد و در مغازه يا فروشگاهي قصد خريد شورت را داشته باشيد ، كاملا عادي است كه يك دختر فروشنده هم سن و سال خودتان بيايد و درباره شورت مورد علاقه تان از شما سوال كند !

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

يك ويژگي خاص در بدن انسان

یکی از ویژگی های خاص و عجیب بدن انسان این است که دیدن یک بدن نیمه عریان ، تحریک کننده تر از دیدن بدنی کاملا لخت است. این مورد درباره دیدن خط لباس زیر یا برجستگی های بدن از روی لباس نیز صادق است.

اگر شما در ایران زندگی کنید ، با دیدن هر دختری که مانتوی کوتاه یا چاک دار پوشیده است ، نا خود آگاه نگاهتان در امتداد بریدگی لباس به سمت بالا حرکت می کند تا اینکه نهایتا بتوانید زیپ یا دکمه های شلوار آن دختر را ببینید.

در صورتی که اگر در خارج از ایران زندگی کنید ، بعد از مدتی ، اصلا به شلوارهای دختران توجهی نمی کنید . با اینکه این دختر های جدید ، لباس کمتری پوشیده اند و شلوار آنها کاملا نمایان است ، اما شما دیگر آن کنجکاوی قبل را ندارید.

این به دلیل همین ویژگی خاص بدن انسان است. هر قسمت از بدن که به صورت کامل یا ناقص پوشیده شود ، علاقه و تحریک پذیری بیشتری برای دیدن آن قسمت وجود خواهد داشت. به همین صورت این مصداق برای یک بدن نیمه عریان نیز وجود دارد .

بنابراین با کمی تفکر می توان نتیجه گرفت کسانی که در ایران زندگی می کنند ، به مراتب بیشتر از خارجی ها از دیدن دختران اطراف خود لذت می برند. چون همواره تشنه و قابل تحریک هستند و با دیدن هر دختر ، به دنبال زوایای پنهان بدن او می گردند. در صورتی که تمام این موارد برای یک فرد خارجی یک امر عادی است .