۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

شورت و دوران راهنمايي تحصيلي

دوران راهنمايي تحصيلي كه در طول آن ، يك پسر يا دختر در سنين حدود 11 تا 14 سالگي قرار دارد ، يكي دوران بسيار مهم و پر اهميت از نظر شورتي مي باشد .

در اين دوران ، اساس و پايه عادت كردن به پوشيدن شورت شكل مي گيرد . به اين دليل كه بدن و آلت در حالت رشد قرار دارد و ممكن است كه يك پسر قبلا شورت اسليپ تنگ مي پوشيده ، ولي با گذر زمان و رشد كردن آلت ،‌ پوشيدن اين نوع شورت براي او بسيار سخت مي شود و مجبور مي شود كه به جاي شورت اسليپ ، شورت پادار و راحت بپوشد .

در دوران راهنمايي تحصيلي ، پسران و دختران معمولا بيشتر به هم توجه مي كنند و ممكن است بسيار به اين مورد دقت كنند كه دوستان و همكلاسي هاي خود ، چه نوع شورتي را پوشيده اند . اين رفتار در قالب شوخي هاي شورتي ، بازي هاي عجيب و غريب و گاهي رفتار هاي خشن خود را نشان مي دهد .

بسياري از كودكاني كه از كودكي توسط پدر و مادر ، به پوشيدن شورت و شلوار هاي تنگ عادت كرده اند ، با عبور از دوران راهنمايي تحصيلي بيشتر به خود و شورت خود دقت مي كنند و از خود مي پرسند كه اصلا چرا من شورت مي پوشم ؟ چرا شورت تنگ مي پوشم و اصلا چه لزومي دارد كه خود را در تنگنا قرار دهم ؟

بعضي از پسران و دختران در اين برهه دچار شورت زدگي مي شوند . آنها نسبت به پوشيدن شورت شك مي كنند و گاهي اين جرات را پيدا مي كنند كه نپوشيدن شورت را تجربه كنند . آنها گاهي اوقات در خانه يواشكي شورت خود را در مي آورند و دقايقي را بدون شورت مي گذرانند . در مرحله بعد سعي مي كنند كه بدون شورت از خانه بيرون بروند و به مدرسه بروند تا ببينند كه چه اتفاقي مي افتد .

بعضي از پسر ها هم دچار حالت برعكس اين مورد مي شوند . يعني از رشد كردن و نمايان شدن آلت خود خجالت مي كشند و سعي مي كنند به هر نحوي كه شده ، آلت خود را پنهان كنند و برجستگي آن را مخفي كنند . اين پسران ، به پوشيدن شورت هاي بسيار تنگ و چسبان و شورت هاي اسليپ روي مي آورند . ممكن است قبل از آن ، شورت هاي پادار و گشاد بپوشند ولي در اين دوران ، خود به خود عادت آنها تغيير مي كند و به پوشيدن شورت هاي تنگ روي مي آورند .
فرولكسر

۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

نحوه قرار گيري آلت پسران در داخل شورت - قسمت دوم

قرار گيري آلت به صورت سر پايين در شورت :

مطلب قبل ، درباره قرار گيري سر بالاي آلت بود . اما بعضي ها ، همواره آلت را رو به پايين قرار مي دهند . اين رايج ترين و عادي ترين و معمول ترين حالت است كه حالت طبيعي آلت نيز حفظ مي شود. اين روش ، در تمامي شورت ها قابل انجام است و به محض پوشيدن شورت ، خود به خود آلت در وضعيت رو به پايين قرار مي گيرد.

اگر شورت گشاد باشد ، آلت ممكن است لق لق بخورد . در اين حالت ، موقع نشستن ، شورت ممكن است شما را اذيت كند . همچنين اگر زير آلت شما بخارد ، خيلي سخت مي توانيد اين كار را انجام دهيد و تابلو مي شويد . كساني كه شورت راحت و آزاد مي پوشند يا از كودكي به زور آنها را عادت نداده اند كه آلت خود را رو به بالا قرار بدهند و شورت تنگ بپوشند ، معمولا آلتشان رو به پايين است . چون اين مورد ،‌ يك حالت عادي است ، نكته و بحث خاصي درباره آن وجود ندارد.

قرار گيري آلت به صورت سر پايين و داخل پاچه :

اگر شورت پادار به همراه شلوار فاق كوتاه پوشيده شود ، آلت بدبخت هيچ جايي براي قرار گيري ندارد و مجبور است به صورت سر پايين وارد يكي از پاچه هاي شلوار شود و در آنجا بماند . اگر آلت بزرگ باشد ، موقع نشستن و يا سيخ كردن ، كاملا از روي شلوار معلوم مي شود و آبروي شما مي رود.

اگر شورت اسليپ همراه با شلوار فاق كوتاه پوشيده شود ؛ آلت ديگر واقعا هيچ جايي برايش باقي نمي ماند و مجبور است به صورت سر پايين و قلمبه ، داخل شورت قرار گيرد . شايد دليل اينكه بعضي ها آلت را در شورت اسليپ رو به بالا قرار مي دهند نيز همين باشد. چون اگر رو به پايين قرار دهند ، جايي براي آن باقي نمي ماند و مي تركد و منفجر مي شود.

قرار دادن آلت به صورت سر بالا و كج داخل شورت :

بعضي ها كه شورت اسليپ تنگ يا شورت پادار تنگ و چسبان مي پوشند ؛ آلت را رو به بالا و به صورت كج قرار مي هند . چون قرار دادن آلت به صورت كاملا سربالا سخت است و ممكن است خود به خود كج شود و پايين بيفتد ، آنها اين حالت را انتخاب مي كنند.
فرولكسر